Lotta skrev:Kanon! Det enda du behöver göra nu är att skriva upp dig för att åka med till mc mässan i Göteborg.....
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=63281
Varsgod och skriv på här.......Det är obligatoriskt för alla nyinflyttade med motorcycel, från och med januari -05, det bestämdes på sista kommunmötet.
Hightower skrev:Tjena UARR!
Träffade "Kongo" på Kraftkällan" och han sa att ni hade ett glatt gäng i stan..
Jag funderar på att hänga på ngn gång. Är ny inflyttade med damen till stan!
Jag rattar zx-9R "med ny ram" och hon Thundercat..
Hade så länge
Chrille å Linda
Hejpa! Jasså det var du det! Välkommna hit både som hojåkare och att träna!! Kul att se en hojers till på Kraftkällan!, Det kommer att bli en hel del och åkandes, Har föresten snart en till "grej" på G nu...Hightower skrev:Tjena UARR!
Träffade "Kongo" på Kraftkällan" och han sa att ni hade ett glatt gäng i stan..
Jag funderar på att hänga på ngn gång. Är ny inflyttade med damen till stan!
Jag rattar zx-9R "med ny ram" och hon Thundercat..
Hade så länge
Chrille å Linda
Penguin skrev:Det har varit mycket frågor den senaste tiden, både i forumet och via PM, om hur man blir medlem osv. Så jag tänkte reda ut detta här och nu, och så får ni andra komplettera det som jag missat.
Vi är ju som de flesta märkt ingen riktig "klubb" utan mer ett gäng som gillar att åka hoj och ha kul ihop. Vi har ingen klubbstuga och inga möten, och följdaktligen finns det ingen medlemsavgift heller. Ses gör vi när vi åker hoj, festar eller trakasserar varandra här på SH.
Vad som brukar nämnas som krav för att få haka på är att man helt enkelt tar på sig ett glatt humör och dyker upp nån av de vanliga tillställningarna. Det kan vara nån av onsdagspubarna vi haft nu i vinter, Rörkenkörningarna, Racen som körs i Tierp eller Lunda, nån av de vanliga landsvägskörningarna, en fika i Sigtuna, eller någon av festerna som brukar anordnas hemma hos någon titt som tätt. Är man bara en trevlig prick/prickelina och bor på sånt avstånd att man kan tänka sig att komma till Uppsala då och då så kan jag nästintill lova er att ni kommer att få flera nya och goa vänner! Eller vad säger ni andra?
Varsågoda att tagga på!
Rikard skrev:Tjena! Jag är ny i stan.
När/var brukar ni träffas för att köra? Få man va me?
/Rikard
Lotta skrev:Japp du får vara med.
Citerar det Penguin har skrivit ovanför.
Inskickat av Penguin
Det har varit mycket frågor den senaste tiden, både i forumet och via PM, om hur man blir medlem osv. Så jag tänkte reda ut detta här och nu, och så får ni andra komplettera det som jag missat.
Vi är ju som de flesta märkt ingen riktig "klubb" utan mer ett gäng som gillar att åka hoj och ha kul ihop. Vi har ingen klubbstuga och inga möten, och följdaktligen finns det ingen medlemsavgift heller. Ses gör vi när vi åker hoj, festar eller trakasserar varandra här på SH.
Vad som brukar nämnas som krav för att få haka på är att man helt enkelt tar på sig ett glatt humör och dyker upp nån av de vanliga tillställningarna. Det kan vara nån av onsdagspubarna vi haft nu i vinter, Rörkenkörningarna, Racen som körs i Tierp eller Lunda, nån av de vanliga landsvägskörningarna, en fika i Sigtuna, eller någon av festerna som brukar anordnas hemma hos någon titt som tätt. Är man bara en trevlig prick/prickelina och bor på sånt avstånd att man kan tänka sig att komma till Uppsala då och då så kan jag nästintill lova er att ni kommer att få flera nya och goa vänner! Eller vad säger ni andra?
Varsågoda att tagga på!
Hej Rikard.Rikard skrev:Tack Lotta! När det gäller landsvägskörningen, brukar ni träffas på något speciellt ställe, tid?
Ha det bra!
/Rikard
Rikard skrev:Tack Lotta! När det gäller landsvägskörningen, brukar ni träffas på något speciellt ställe, tid?
Ha det bra!
/Rikard
JoS skrev:Hej Rikard.
När vi vill ut och åka kollar vi först in vår forumdel här på SH, men är du redan ute och flänger runt på hojen så skall du stanna till vid Pumpen för att träffa hojpolare att åka med.
Karta till pumpen
Ullis skrev:Kan ju va kul att träffa några innan det e dags för träff vid pumpen & körning.
Ett gyllene tillfälle är att anmäla sej på denna länk.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1270868&posted=1#post1270868
Kom med vet ja // Ullis
Rikard skrev:Ups, det missade jag...hade ni det bra?
kfritzell skrev:Tja,
Jag hämtar ut min nya K1200S om några dagar och undrar om man är välkommen med en sån till Er? Bor i Knvista och är sugen på att hitta lite likasinnade som man kan åka lite med (grymt trist att åka själv)
Återkom om man är välkommen.
c Ya!
WestW skrev:........ Galne Dansken har ju nån sån där BMW mojängs RS superduper. Där har du nått att försöka hänga på ............
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|