uppslutning cross/eduro tjejer

Dudette

Man lever bara en gång!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
YZ250f -07 "Shaun"
Jävla skit att jag klota o fick bryta.. men shit happends.. kan kika på mina varvtider o jämföra så körde jag näst snabbast av alla tjejerna! dvs jag körde snabbare än en av sm tjejerna.. horray! nästa år får jag visa vad jag går för iställe:) oflytet måste ju ta slut!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Var inte GGN inställt? Innan jag åkte utomlands var det ju snack om det... Ska det bli av iaf?

Dudette

Man lever bara en gång!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
YZ250f -07 "Shaun"
Var inte GGN inställt? Innan jag åkte utomlands var det ju snack om det... Ska det bli av iaf?

Nej inte inställt!
D blev d först då sponsorer hoppat av, men sen kom KTM in som huvudsponsor och några till hoppade på så d blir av även i år:):tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nej inte inställt!
D blev d först då sponsorer hoppat av, men sen kom KTM in som huvudsponsor och några till hoppade på så d blir av även i år:):tummenupp

Jaha..! Men vad surt, nu har jag varit skadat i 3 månader, och sen utomlands i en månad, så jag ligger 4 månader back... Kommer aldrig komma i form till GGN... Jävla skit.. Får sikta på det nästa år i stälet då....

flygandefaran

protected by angels
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
Honda crf 250r -07
iiiiiiihaaaaa:yoparty

trots värk i armarna genomförde jag racet .... och slutresultatet blev

*trummvirvel*:tuttar

:2cool en totalt 5:te placering i stockholmscrossen i tjejklassen :rofl :banana

ett stort GRATTIS till dudette som på sista deltävlingen kom på 3:dje plats på lördagens tävling :tummenupp. Första ggn som du kom i mål före mig på ett race, .... du kommer få kämpa för att göra om d fler ggr .... jag kommer inte vara trasig i armarna i all evighet :D

:cdevil

Dudette

Man lever bara en gång!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
YZ250f -07 "Shaun"
hej alla glada!
nu börjar Gotland närma sig!!
Jag och Marie har tänkt att köra lite enduro nu innan men då tänkte jag att va fan kan vi inte dra ihop ett gäng så kan vi köra enduro på dan o så kanske göra nå skojj på kvällen eller nåt sånt? antingen nu i helgen eller nästa?.. intressant??

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
hej alla glada!
nu börjar Gotland närma sig!!
Jag och Marie har tänkt att köra lite enduro nu innan men då tänkte jag att va fan kan vi inte dra ihop ett gäng så kan vi köra enduro på dan o så kanske göra nå skojj på kvällen eller nåt sånt? antingen nu i helgen eller nästa?.. intressant??

Jättekul!!! :yoparty :yoparty :yoparty
Hur var och när?

Elvis är ju Motard just nu så jag måste bygga om honom till skogsmaskin först... men det går ganska snabbt :tungan

Kram!

issi

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Tja!
De skulle va askul! Jag kanske skulle plocka me hojen och komma upp nästa helg så kan vi köra på dagen och hitta på nåt på kvällen? Och sen köra dagen efter också om vi vill?

:yoparty

flygandefaran

protected by angels
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
Honda crf 250r -07
hade varit kul o vara me ...
men blir inte av me min :censored inflammation i armarna ...:arsele
En här i Västerhaninge ska få låna en nyavverkad åker att åka på ...... kanske tom flera km lång bana som e pilad ... kanonbra träning ....
Min snubbe ska dit ....e ni intresserade kan jag fråga om ni oxå kan komma

:angel

Dudette

Man lever bara en gång!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
YZ250f -07 "Shaun"
det tycker jag verkar som en grym idé!

för d verkar problem med o hitta ställen o köra på pga jakt!

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag kommer upp nästa helg så kan vi köra enduro! Jag åker upp på fredagen och hem på söndagen och bor hos Issi!

Fox Racing

Organdonator
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
2 X
Tjenare!
Nu har grönisen gjort sin första tävling. Dock en plojtävling men ändå ordentligt organiserad med heat och finaler. JAg o min kära 505an körde våran första debut. Det var ett stubbrace utanför Uppsla som da Silva Racing ordnat. Skitkul men sedan i finalen å vart jag lite full av adrenalin och fick upp hojjen ordentligt på bakhjulet och en luftfärd fick bytas emot en annan luftfärd. Jag fick flyga helikopetern in te akademiska med konstaterade mjukdelskador enbart. Nu känns allt bra förutom alla funderingar ikring om jag ska byta ner mig eller ej. Alltså byta till en 250 istället men jag har ju kärat ner mig och är ju lite bekväm då 505an är utrustad med elstart....
Mycket i huvve nu men så kul det va!!!!!:tuttar :yoparty :confused:

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Hur många av er är på att dra ut och köra enduro i helgen då? Jag, Issi, Dudette och Mindraper ska ut iaf och de blir väl hitta på nåt på kvällen med!

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Hell yeah, de kommer bli askul! Jag har köpt nytt munstycke till crossen också så den förhoppningsvis går lite bättre. :yoparty

Dudette

Man lever bara en gång!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
YZ250f -07 "Shaun"
Grym helg Pojkar o Flickor! :confused: :tuttar Måste göras om!!!
Lördagen blev det enduro i knutby! dessvärre träffade vi inte på kristibrud, vilket jag hade hoppats på! Mkt enduro o stalpträning yej även prova på 650 på grusväg som jaginte riktigt förstod tjusningen med förrutom orgasmerna som jag fick av vibratormaskinen dårå:cdevil
Grym pizza, o öl o sällskap lördakväll!perfekt avslutning på dagen!:2cool
Sönda tog vi oss ut på botkyrka, även Freddan nr 2 orkade sig ut till oss! :klappar
Grymt lerigt o stalpigt, men tillslut så gick även d vägen!:arsele
En halvburgare och varmvattenstvätt på linus jobb så sitter jag här hemma trött som ett as:trött men d här måste göras om!

Jävligt imponerad över Issis o Emmis enduroskills:) Och Freddans obefintligaskills på att kicka:FU

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Yeah! Fett kul!

Så jävla rolig helg, bara känner att jag måste flytta upp till Sthlm NU!!!! Jag bara mååååste åka mer MX och enduro, så jävla roligt!

Nu blir det en dyyyyyr beställning från www.btosports.com så man e redo nästa säsong! Har ett fett blåmärke på låret och ett riktigt jävla rödblåttlila på röven haha!

:yoparty

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
Tack allihop!! det var verkligen buskul i helgen!! :yoparty

Har träningsvärk precis överallt... :gnissla :näsblod
men det var det värt...

Och .. bara 12 dagar kvar till Banditkryssningen!! :D

puss!!