uppslutning cross/eduro tjejer

Dudette

Man lever bara en gång!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
YZ250f -07 "Shaun"
Tackar allihopa!
Vem var din klubbkompis Ullis??
Jo nästa år ska jag köra 4 varv! o då hamnar man längre upp! Jag kände att jag tog d lite för lugnt men bättre o ta d lilla lugna o komma köra hela tävlingen än att gå ut för hårt! Ullis, jag tycker du ska satsa på gegg!! behövs flera hårda brudar!

Emmi o Issi tack för era peppsms!:D o tankar under helgen, d e kul för mina "åker inte hoj" kompisar bryr sig inte så mkt(fast man ställer upp i världens största enudrotävling som jag fick veta idag att d va^^)

Skumpa it is!!!!
o satt o lusläste i mitt diplom idag fan jag kom på 1471 plats av 2400 startande.. sheisse! Tycker d va rätt coolt för Vanja Kollman som vann damklassen kom på 180 plats totalt o d e fan många elitförare med!! även att klassvinnaren i klass 6 dvs 50+ kom på en total 17 plats!! sjukt grymt (o dessutom före everts;))
Juste ullis d va 42 brudar som körde d va några som lämna walk over där i slutet!

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Tackar allihopa!
Jo nästa år ska jag köra 4 varv! o då hamnar man längre upp! Jag kände att jag tog d lite för lugnt men bättre o ta d lilla lugna o komma köra hela tävlingen än att gå ut för hårt! Ullis, jag tycker du ska satsa på gegg!! behövs flera hårda brudar!

Emmi o Issi tack för era peppsms!:D o tankar under helgen, d e kul för mina "åker inte hoj" kompisar bryr sig inte så mkt(fast man ställer upp i världens största enudrotävling som jag fick veta idag att d va^^)

Skumpa it is!!!!
o satt o lusläste i mitt diplom idag fan jag kom på 1471 plats av 2400 startande.. sheisse! Tycker d va rätt coolt för Vanja Kollman som vann damklassen kom på 180 plats totalt o d e fan många elitförare med!! även att klassvinnaren i klass 6 dvs 50+ kom på en total 17 plats!! sjukt grymt (o dessutom före everts;))
Juste ullis d va 42 brudar som körde d va några som lämna walk over där i slutet!

Det är Marlene, Bushbabe här på SH, nummer 339. Hon kom på 20:e förra året & hade tänkt slå det i år, men de sket sej kan man säga. Vet att hon blev påkörd rejält då hon körde fast, vilket hon gjorde 3 ggr, & att de tog nästa en timme av hennes tid.

Everts ja, det blev väl bara fem varv för honom. Vad hände? Jag tro någon sa något om de i Rackethallen, men jag har glömt :rolleyes:

Jag hoppas verkligen på en sån här hoj också. Fasen å, man skulle ha råd med alla sorters hojar. Vad livet skulle va skoj :tungan

Last edited:

flygandefaran

protected by angels
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
Honda crf 250r -07
Starkt jobbat Sandra :tummenupp

Hur många timmar körde du i sträck ?

själv sitter jag här me värk i armarna o systeryster som alltid stått
längst fram i garaget ..står nu längst in....:arsele

:felämne

Last edited:

mariiii

full rulle
Gick med
14 Sep 2006
Hoj
CR 250
Bra jobbat Dudette! Tre varv är grymt bra! Synd att vi inte hann träffas nåt i Visby bara, de va lite mycket folk överallt...

Ja e nöjd med mina två varv. Det slet på både min arma kropp o stackars gamla moppen :crash. Men sjuuukt roligt! å hästskon??? Vad är det för skämt? Det var ju inte svårt alls!

Jag lovar, ni kommer att älska gotland, tänk er 2000 galna hojförare som varmkör sina hojar samtidigt o sen... starten och så tre timmars gasande o tacklande i leriga spår. Inte mycket slår det. Vi måste bli fler brudar nästa år!!!

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Bra jobbat Mariiii! Försökte messa dig när vi va ute och körde i Sthlm förförra helgen, men vi fick inte tag på dig! :(

Johanna88

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2007
Hoj
Yz 250 F
Det är Marlene, Bushbabe här på SH, nummer 339. Hon kom på 20:e förra året & hade tänkt slå det i år, men de sket sej kan man säga. Vet att hon blev påkörd rejält då hon körde fast, vilket hon gjorde 3 ggr, & att de tog nästa en timme av hennes tid.

Everts ja, det blev väl bara fem varv för honom. Vad hände? Jag tro någon sa något om de i Rackethallen, men jag har glömt :rolleyes:

Jag hoppas verkligen på en sån här hoj också. Fasen å, man skulle ha råd med alla sorters hojar. Vad livet skulle va skoj :tungan

Hans hoj pajade. tror att den började koka, så kände väll han att han inte kunde hänga med mats ändå. Så då kändes det inte som någon idé.
Något sånt har jag för mig att det var.. ;)

Tackar allihopa!

Skumpa it is!!!!

haha jag lämnade walkover ;)
Men jag skulle ju ha gjort som dig och kört lite lugnare tror jag. Tänkte inte på att jag hade 3 timmar på mig.. :)

Last edited:

Dudette

Man lever bara en gång!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
YZ250f -07 "Shaun"
Bra jobbat Dudette! Tre varv är grymt bra! Synd att vi inte hann träffas nåt i Visby bara, de va lite mycket folk överallt...

Ja e nöjd med mina två varv. Det slet på både min arma kropp o stackars gamla moppen :crash. Men sjuuukt roligt! å hästskon??? Vad är det för skämt? Det var ju inte svårt alls!

Jag lovar, ni kommer att älska gotland, tänk er 2000 galna hojförare som varmkör sina hojar samtidigt o sen... starten och så tre timmars gasande o tacklande i leriga spår. Inte mycket slår det. Vi måste bli fler brudar nästa år!!!

Ja verkligen synd! allt gick så snabbt o så var detså mkt runtomkring hela tiden! Men det gick bra för dig ändå va?

Tack Marika.. det blev väl en 3 timmar 40 min i sträck tillslut me ett lite längre depåstopp!

O Johanna.. nästa år då vet du hur du ska gå till väga då blir d andra bullar:)

Imorn ere kryssning fan så kul d ska bli! Vi ses!

mariiii

full rulle
Gick med
14 Sep 2006
Hoj
CR 250
Såg att ni va ute å körde förrförra helgen. Jag har haft fullt upp med nytt jobb å allt och så har jag bytt nummer, så det var därför du inte fick nåt svar Emmi!

ha de så kul på kryssningen!

flygandefaran

protected by angels
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
Honda crf 250r -07
oh faan!

börjat längta riktigt ordentligt nu :4skrika ... men sjukgymnasten sa att jag måste vänta 6 - 8 v innan jag börjar köra lite försiktigt ... :arsele
försiktigt .... d e ju då man slår sig ....

:hoppa

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Trodde detta skulle dyka upp under gårdagen men verkar inte så.

Emmi fick tyvärr ett riktigt fult brott på båda underarmsbenen efter en vurpa i enduroskogen utanför Karlsborg i söndags :(
Kortversionen: Handleden och handen satt lixom ovanpå resten av armen och såg riktigt illa ut. Ortopeden drog det rätt och då såg det riktigt bra ut men de skulle sätta stift ändå för att vara riktigt säkra på att det blir bra. Detta skulle göras igår alternativt idag. Lite tur i oturen så var att det var vänsterhanden.
Jag antar att hon ramlar in här så fort hon känner att det går och redogör lite mer för vad som hänt.
Krya på dig tjejen och bli snabbt bra :pannkyss

BUV80.jpg

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Åhh fy fan, det lät inget vidare. Hoppas hon har bra läkkött samt att hon får ordning på senor & ledband. Handleder är inte att leka med, min är två år senare inte helt ok :(

flygandefaran

protected by angels
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
Honda crf 250r -07
fiiiifaaan ..... :skrämd

Massssssor me kramar till Emmi :pannkyss

Nu kan du jojna min klubb .... bänkvärmarna :D

o d behövs bara en hand till att :öl

Vi kan ju ses på krogen när du kommer till stora staden nästa gång

:fyllisar

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
Hej Hopp!

Jag och Linus var å körde på Uringe i lördags, superkul!!!:tummenupp
Vi körde utan dubbdäck men enl. de mer erfarna killarna där så kör man snabbare med dubbat som banan ser ut nu, löst "gegg" ovanpå den i botten frusna banan... Fast jag tyckte att det funkade hyfsat även utan. :D

Tänkte försöka åka dit igen nu till helgen.. någon som är sugen? :yoparty

/issi

Dudette

Man lever bara en gång!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
YZ250f -07 "Shaun"
Hej Hopp!

Jag och Linus var å körde på Uringe i lördags, superkul!!!:tummenupp
Vi körde utan dubbdäck men enl. de mer erfarna killarna där så kör man snabbare med dubbat som banan ser ut nu, löst "gegg" ovanpå den i botten frusna banan... Fast jag tyckte att det funkade hyfsat även utan. :D

Tänkte försöka åka dit igen nu till helgen.. någon som är sugen? :yoparty

/issi

Jag e på som sagt om foten e bra men d hoppas jag på.. dvs räknarjag med;)

Johanna88

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2007
Hoj
Yz 250 F
jag börjar bli sugen på uringe igen. haha men vätnar tills det fryser lite mer, Håller mig i innomhushallen tillsvidare.. ;P

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!