Ursäkta men kan ni tala om hur man dödar folk???

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Xraptor skrev:
Jaha då ser jag att det börjar bli läge att dra igång ett gäng av oss hoj åkare som ska åka runt o göra rent hus bland tjuvarna!
jag ställer mer än gärna upp och väntar in de j*vlarna när de ska göra sitt nästa försök...då kan jag o du avreagera oss fint på dom! :smasha
Jag skämtar inte, behöver du någon hoj vakt så ställer jag gärna upp....helt gratis!

Sorry by the way! :(

"hojmedborgargardet" vem vill vara med??
1:Xraptor
2:r1666

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Jag vet många sätt att döda folk på :fakta .

Har tillgång till en mängd materiell för att döda folk också. Om du bara visste tex. vilka kemikalier jag handskas med dagligen. Effekterna skulle ge "en smärtsam död" en ny mening.

Nu är jag iofs en väldigt snäll människa så ni behöver inte oroa er.............. så länge ni inte rör min hoj vill säga :p .

Tråkigt med hojen och jag kan verkligen förstå dina känslor :gråta .

Hoppas att det löser sig.

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
Swedie skrev:
om jag hade ett baseball trä .. och ser någon peta på min hoj på fel sätt.. skulle jag sopa till idioten så hårt att han skulle få allvarliga men.. lätt att jag brytar hans armar.. kanske knäskålarna oxå!

jag vet hur det är att få hojjen snodd..

Döda om ni ser dem.
Hej Swedie kul att du har hittad Å, Ä och Ö :D
Där borta e det väl inga problem alla har väl en 9mm som dom mer än gärna använder på hoj tjuvar :tummenupp

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
Sergeant skrev:
Jag vet många sätt att döda folk på :fakta .

Har tillgång till en mängd materiell för att döda folk också. Om du bara visste tex. vilka kemikalier jag handskas med dagligen. Effekterna skulle ge "en smärtsam död" en ny mening.

Nu är jag iofs en väldigt snäll människa så ni behöver inte oroa er.............. så länge ni inte rör min hoj vill säga :p .

Tråkigt med hojen och jag kan verkligen förstå dina känslor :gråta .

Hoppas att det löser sig.
Du är välkommen att skriva upp dig här vi behöver en kemist :D
hojmedborgargardet" vem vill vara med??
3:Capoeira-r1

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
4:Sergeant

vi ska dock inte döda!!! bara skada :fatta!

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
r1666 skrev:
4:Sergeant

vi ska dock inte döda!!! bara skada :fatta!

*Går och blandar något som inte dödar bara skadar* :rolleyes: :p

En sak som borde vara riktigt avskräckande vore att utsätta "boven" för ett bet från en "scolopender" (typ av tusenfoting). Dess gift ger en oerhörd smärta men är inte dödligt.

Finns berättelser om folk som sågat av armar eller stoppa ned händer i kokande vatten för att bli av med den fruktansvärda smärtan.

:)

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Sergeant skrev:
*Går och blandar något som inte dödar bara skadar* :rolleyes: :p

En sak som vore riktigt avskräckande vore att utsätta "boven" för ett bet från en "scolopender" (typ av tusenfoting). Deras gift ger oerhörd smärta men är inte dödligt.

Finns berättelser om folk som sågat av armar eller stoppa ned händer i kokande vatten för att bli av med den fruktansvärda smärtan.

:)

ja dom där jävla djuren är ju vidriga. :gråta

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
r1666 skrev:
lillbrorsan har en camaro med NOS=jättesnabb.han kan nog köra om vi betalar gasen :)
Så där nu börjar det att ordna sig.
Allvarligt talat jag börjar att tända mer och mer på Xraptors ide.
Man tar en hoj ställer den på lite lagom suspekt plats på kvällen sitter i en van och spanar på den så fort någon försöker att sno den så hoppar man ut med ASP batonger och klubbar dom sen sprider det sig bland hoj tjuvarna att det finns folk somm "väntar på en" när man ska sno hojjar och då tänker dom efter 2 gånger innan dom ger sig på någons hoj :tummenupp

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
ja det skulle vara kul :D dom skulle ju bajja i braxorna då dom jävla tjuvarna :fatta!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
om du inte rdan bytt tändningslås, så kan jag ju glädja dig lite med att jag har ett till salu för 900kr.

Jävligt tråkigt med såna typer.....

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
capoeira-R1 skrev:
Så där nu börjar det att ordna sig.
Allvarligt talat jag börjar att tända mer och mer på Xraptors ide.
Man tar en hoj ställer den på lite lagom suspekt plats på kvällen sitter i en van och spanar på den så fort någon försöker att sno den så hoppar man ut med ASP batonger och klubbar dom sen sprider det sig bland hoj tjuvarna att det finns folk somm "väntar på en" när man ska sno hojjar och då tänker dom efter 2 gånger innan dom ger sig på någons hoj :tummenupp

He He! :D Har du läst den här tidigare länken som handlar om just detta. Skulle kunna vara kul o ge igen då min dröm är att ta tjyven på bar gärning nån gån o ge den en läxa den sent glömmer, jag kallar tjyven för "den" då dom inte är värda ett dugg för mig. :mad:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5144

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
chrille-r1000 skrev:
He He! :D Har du läst den här tidigare länken som handlar om just detta. Skulle kunna vara kul o ge igen då min dröm är att ta tjyven på bar gärning nån gån o ge den en läxa den sent glömmer, jag kallar tjyven för "den" då dom inte är värda ett dugg för mig. :mad:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5144
Hade inte läst den men det är precis vad jag menar.
Jag skall åka ut med min bror så fort jag får hojjen från verkstan. Måste bara veta vilken del av stan där det snos mest hojjar.

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
Ravetrancer skrev:
om du inte rdan bytt tändningslås, så kan jag ju glädja dig lite med att jag har ett till salu för 900kr.

Jävligt tråkigt med såna typer.....
Fan oturen följer mig har redan skickat efter den från Yama lagret i Holland :( för 1500:-

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln