Ursäkta men kan ni tala om hur man dödar folk???

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
S1000rr
Thundercat skrev:
Vad som helst är bättre än att ha den stående på gatan... :fakta
Tro mig har försökt med nästan allt. Jag vill inte åka 40-50min med bil för att åka hoj så jag har inte letat efter garage inne i stan men det verkar som jag får hyra in mig nu hos grannen*håller tummarna så att dom e blåa*
 

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ale kommun
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
capoeira-R1 skrev:
Det där är en fucked up land dom får bära vapen men dom får inte röra någon som snor deras prylar :confused:
Jag tror att om man ingriper när någon ska till och sno hojjen så kan man kalla det för envars ingripande är inte säker på det men jag har 2 polis kompisar som jag kan fråga.
Jag funderar att köra den här grejen. Med eller utan farbror blås tillstånd :D

Kan man ha det.....polis kompisar? Du kanske har åkt in o ut så många ggr att du har målat upp en bild för dig själv av att dom é det eftersom du besöker dom så ofta. :D Själv förhåller jag mig till snuten som du ser bilden under mina inlägg, har precis länkat till ljud filen oxå, askul och citat av kult status som Arnie´s "I´ll be back" :p
 

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
capoeira-R1 skrev:
Tro mig har försökt med nästan allt. Jag vill inte åka 40-50min med bil för att åka hoj så jag har inte letat efter garage inne i stan men det verkar som jag får hyra in mig nu hos grannen*håller tummarna så att dom e blåa*

Jag håller tummarna... :tummenupp
 

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
Köp den här den är ett utmärkt botemedel mot pundare och annat pack!. I skick som ny jag vill ha 8000:- för den.
 

Bifogat

  • lar grizzly.jpg
    lar grizzly.jpg
    57.5 KB · Visningar: 217

outsider

hojjen skrot, jag lika så.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg/ hisingen/ på gatan
Hoj
BMW R1200 ST -05
capoeira-R1 skrev:
Jag tror inte att jag någonsin under mina 30 år har varit så :mad: nu skämtar jag inte när jag säger att hade jag sett dom där jävlarna så skulle jag kunna lungt döda dom.
Vad får man för dråp 3-4 år??
Kan vara värd det

bara om dom kan bevisa att du e den skyldige till dråpet men finns det inget lik (mälaren ska tydligen vara djup) eller vittne så vem skulle fråga om en kriminellgosse försvan (kanske hans mamma) se bara till att han inte överlever då kan han komma tilbaks å hämnas :fakta :notme
dom har varit på bilen min tre gånger fast jag har larm båda gångeran snodde dom saker som var fast satt med skruvar och limm å tredja försökte dom slanga den. :gråta vet hur det känns :gråta
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag installerade just ett alarm.. och det skrämde livet ur tjejen när vi stog å glodde på min hoj en stunt.. glömde att jag hade alarm :skrämd
 

sumpa

kan man röka röd diesel?
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Linköping (ryd)
Hoj
strypt kawasaki GPX600R -90
Vad hände med kärlek och respekt här i världen? Make love, not war.. Zenbuddisterna säger ju att man inte ska bli arg, för ilska bara föder ilska, och våld föder våld.. hmm, jag umgås kanske i fel kretsar (fel forum?) eller så är jag väl född en sisådär 40 år försent..

Det enda som händer är att hojtjuvarna kommer dit med ett par polare: en jobbar med skruvmejseln, en håller utkik och ett par två-tre skyddar med varsin glock dom köpt av en fjortis på plattan, ifall capoeira och brorsan dyker upp..
Men det är klart, även om en del av kommentarerna här verkar vara ganska seriösa misstänker jag att det är mycket snack och lite bastu..
 

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
S1000rr
Swedie skrev:
Jag installerade just ett alarm.. och det skrämde livet ur tjejen när vi stog å glodde på min hoj en stunt.. glömde att jag hade alarm :skrämd
Inte nog med att du har hittat å ä och ö du har gått och skaffat dig en brud :kär
vad har hänt pöjk? *gratulerar* :tummenupp
 

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
S1000rr
Hightuned skrev:
Köp den här den är ett utmärkt botemedel mot pundare och annat pack!. I skick som ny jag vill ha 8000:- för den.
Är det en 22:a eller????
Jag har en ASP batong i närheten den kommer väl till hand och så är den tystare också när man ska använda den :D
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
sumpa skrev:
Vad hände med kärlek och respekt här i världen? Make love, not war.. Zenbuddisterna säger ju att man inte ska bli arg, för ilska bara föder ilska, och våld föder våld.. hmm, jag umgås kanske i fel kretsar (fel forum?) eller så är jag väl född en sisådär 40 år försent..

Det enda som händer är att hojtjuvarna kommer dit med ett par polare: en jobbar med skruvmejseln, en håller utkik och ett par två-tre skyddar med varsin glock dom köpt av en fjortis på plattan, ifall capoeira och brorsan dyker upp..
Men det är klart, även om en del av kommentarerna här verkar vara ganska seriösa misstänker jag att det är mycket snack och lite bastu..


sant som du säger.man ska inte slåss och så,men skrämma kan man göra. :eek: :eek: :eek:
 

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
S1000rr
chrille-r1000 skrev:
Kan man ha det.....polis kompisar? Du kanske har åkt in o ut så många ggr att du har målat upp en bild för dig själv av att dom é det eftersom du besöker dom så ofta. :D Själv förhåller jag mig till snuten som du ser bilden under mina inlägg, har precis länkat till ljud filen oxå, askul och citat av kult status som Arnie´s "I´ll be back" :p
Hur viste du det?
*visk* Har vi suttit inne tillsamans förut ? :confused:
:D :D
 

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
S1000rr
sumpa skrev:
Vad hände med kärlek och respekt här i världen? Make love, not war.. Zenbuddisterna säger ju att man inte ska bli arg, för ilska bara föder ilska, och våld föder våld.. hmm, jag umgås kanske i fel kretsar (fel forum?) eller så är jag väl född en sisådär 40 år försent..

Det enda som händer är att hojtjuvarna kommer dit med ett par polare: en jobbar med skruvmejseln, en håller utkik och ett par två-tre skyddar med varsin glock dom köpt av en fjortis på plattan, ifall capoeira och brorsan dyker upp..
Men det är klart, även om en del av kommentarerna här verkar vara ganska seriösa misstänker jag att det är mycket snack och lite bastu..
Det fungerar inte att vända den andra kinden till längre :(
Och jag lovar att det kommer bli en hel del bastu.
Och vi har också Glock
 

Bifogat

  • gun.jpg
    gun.jpg
    74.5 KB · Visningar: 181

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM EXC 500 -12
r1666 skrev:
eller det kanske finns nån som kommit över ett brottsregister vid en hackning :)
Ville minnas att jag sett något någon gång...

http://www.motorcyklisterna.org/pdf/info/stulna mc.pdf
fanns på gamla hederliga SMC- Sveriges Motorcyklisters Centralorganisation :fakta

finns öven övrig statestik för den som gillar sånt..
http://www.motorcyklisterna.org/tips/arkiv.asp?u=a&v=Info material&kat=Statistik :fakta

:tummenupp

har själv ligat vaken en natt med järnröret i sängen när nån sate var på min bil... :mad: :kulspruta vet hur det känns.. :mad:
 

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
S1000rr
The_Wanderer skrev:
Ville minnas att jag sett något någon gång...

http://www.motorcyklisterna.org/pdf/info/stulna mc.pdf
fanns på gamla hederliga SMC- Sveriges Motorcyklisters Centralorganisation :fakta

finns öven övrig statestik för den som gillar sånt..
http://www.motorcyklisterna.org/tips/arkiv.asp?u=a&v=Info material&kat=Statistik :fakta

:tummenupp

har själv ligat vaken en natt med järnröret i sängen när nån sate var på min bil... :mad: :kulspruta vet hur det känns.. :mad:
Det där var för hela Stockholm. Jag är ute efter att veta vilken statsdel som det "plockas" mest hojjar ifrån?
Tack ändå
 

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM EXC 500 -12
capoeira-R1 skrev:
Det där var för hela Stockholm. Jag är ute efter att veta vilken statsdel som det "plockas" mest hojjar ifrån?
Tack ändå
Jag uppteckte det... :rolleyes: vill minnas att det fanns en med lite mer utpekade platser... återkommer om jag hittar den igen... :tummenupp
 

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
capoeira-R1 skrev:
Är det en 22:a eller????
Jag har en ASP batong i närheten den kommer väl till hand och så är den tystare också när man ska använda den :D

22:a vad är det?. Det är en LAR Grizzly cal.45 wincherter magnum (som 44 magnum ungäfär) annonsen finns på blocket om någon är interesserad?.

p.s. man behöver kanske inte avliva kräken, poleran vaknade i höstas av när två pundare höll på att slanga hans bil. Han blev vansinnig som sprang ut med en golfklubba, dom hoppade då in i sin pundar-volvo, och han han precis slå in bakrutan på bilen när dom drog iväg. -Sedan dett har dom inte varigt tillbaka på hans parkering!. :fakta

p.s "capoeira-R1" jag kan hjäpa dig modifera glocken till helauto ,det är busenkelt.
 
Last edited:

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
På gatan = självmord... Iallafall över natten....


Tänk hur mycket godis som man kan skruva loss från tex en r-etta.

Jag har fått tändlåset förstört två gånger, så nu kör jag med tändningen på hela tiden... Kanske inte så bra tänker ni, men jag har den utanför sovrumsfönstret med tre feta abuslås, och tänker investera i larm...

(lina som går från hojjen in till sängen och sedan fäst i min stortå.... hehehe)

Skämt å sido så kommer tjyvfan åka på så jävla mycket om han ens nuddar den...


/Zana
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top