capoeira-R1
Ny medlem
Vad gör man när man inte har andra valThundercat skrev:Vi varnade ju dig för att ha den stående ute på gatan...
Hade min 01:a här hela förra året och det hände inte ett skit.
Vad gör man när man inte har andra valThundercat skrev:Vi varnade ju dig för att ha den stående ute på gatan...
capoeira-R1 skrev:Vad gör man när man inte har andra val
Hade min 01:a här hela förra året och det hände inte ett skit.
Tro mig har försökt med nästan allt. Jag vill inte åka 40-50min med bil för att åka hoj så jag har inte letat efter garage inne i stan men det verkar som jag får hyra in mig nu hos grannen*håller tummarna så att dom e blåa*Thundercat skrev:Vad som helst är bättre än att ha den stående på gatan...
capoeira-R1 skrev:Det där är en fucked up land dom får bära vapen men dom får inte röra någon som snor deras prylar
Jag tror att om man ingriper när någon ska till och sno hojjen så kan man kalla det för envars ingripande är inte säker på det men jag har 2 polis kompisar som jag kan fråga.
Jag funderar att köra den här grejen. Med eller utan farbror blås tillstånd
capoeira-R1 skrev:Tro mig har försökt med nästan allt. Jag vill inte åka 40-50min med bil för att åka hoj så jag har inte letat efter garage inne i stan men det verkar som jag får hyra in mig nu hos grannen*håller tummarna så att dom e blåa*
capoeira-R1 skrev:Jag tror inte att jag någonsin under mina 30 år har varit så nu skämtar jag inte när jag säger att hade jag sett dom där jävlarna så skulle jag kunna lungt döda dom.
Vad får man för dråp 3-4 år??
Kan vara värd det
Inte nog med att du har hittat å ä och ö du har gått och skaffat dig en brudSwedie skrev:Jag installerade just ett alarm.. och det skrämde livet ur tjejen när vi stog å glodde på min hoj en stunt.. glömde att jag hade alarm
Är det en 22:a eller????Hightuned skrev:Köp den här den är ett utmärkt botemedel mot pundare och annat pack!. I skick som ny jag vill ha 8000:- för den.
sumpa skrev:Vad hände med kärlek och respekt här i världen? Make love, not war.. Zenbuddisterna säger ju att man inte ska bli arg, för ilska bara föder ilska, och våld föder våld.. hmm, jag umgås kanske i fel kretsar (fel forum?) eller så är jag väl född en sisådär 40 år försent..
Det enda som händer är att hojtjuvarna kommer dit med ett par polare: en jobbar med skruvmejseln, en håller utkik och ett par två-tre skyddar med varsin glock dom köpt av en fjortis på plattan, ifall capoeira och brorsan dyker upp..
Men det är klart, även om en del av kommentarerna här verkar vara ganska seriösa misstänker jag att det är mycket snack och lite bastu..
Hur viste du det?chrille-r1000 skrev:Kan man ha det.....polis kompisar? Du kanske har åkt in o ut så många ggr att du har målat upp en bild för dig själv av att dom é det eftersom du besöker dom så ofta. Själv förhåller jag mig till snuten som du ser bilden under mina inlägg, har precis länkat till ljud filen oxå, askul och citat av kult status som Arnie´s "I´ll be back"
Det fungerar inte att vända den andra kinden till längresumpa skrev:Vad hände med kärlek och respekt här i världen? Make love, not war.. Zenbuddisterna säger ju att man inte ska bli arg, för ilska bara föder ilska, och våld föder våld.. hmm, jag umgås kanske i fel kretsar (fel forum?) eller så är jag väl född en sisådär 40 år försent..
Det enda som händer är att hojtjuvarna kommer dit med ett par polare: en jobbar med skruvmejseln, en håller utkik och ett par två-tre skyddar med varsin glock dom köpt av en fjortis på plattan, ifall capoeira och brorsan dyker upp..
Men det är klart, även om en del av kommentarerna här verkar vara ganska seriösa misstänker jag att det är mycket snack och lite bastu..
Ville minnas att jag sett något någon gång...r1666 skrev:eller det kanske finns nån som kommit över ett brottsregister vid en hackning
Det där var för hela Stockholm. Jag är ute efter att veta vilken statsdel som det "plockas" mest hojjar ifrån?The_Wanderer skrev:Ville minnas att jag sett något någon gång...
http://www.motorcyklisterna.org/pdf/info/stulna mc.pdf
fanns på gamla hederliga SMC- Sveriges Motorcyklisters Centralorganisation
finns öven övrig statestik för den som gillar sånt..
http://www.motorcyklisterna.org/tips/arkiv.asp?u=a&v=Info material&kat=Statistik
har själv ligat vaken en natt med järnröret i sängen när nån sate var på min bil... vet hur det känns..
Jag uppteckte det... vill minnas att det fanns en med lite mer utpekade platser... återkommer om jag hittar den igen...capoeira-R1 skrev:Det där var för hela Stockholm. Jag är ute efter att veta vilken statsdel som det "plockas" mest hojjar ifrån?
Tack ändå
TackThe_Wanderer skrev:Jag uppteckte det... vill minnas att det fanns en med lite mer utpekade platser... återkommer om jag hittar den igen...
capoeira-R1 skrev:Är det en 22:a eller????
Jag har en ASP batong i närheten den kommer väl till hand och så är den tystare också när man ska använda den
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|