capoeira-R1 skrev:Fan oturen följer mig har redan skickat efter den från Yama lagret i Holland för 1500:-
Jag börjar att misstänka det också men om dom var ute efter att jävlas så hade det varit enklare att dra omkull hojjen eller repa kåpan.Poison skrev:Alt 2: Det är ju faktisk att detta inte var ett stöldförsök utan nån som bara försökte sabba för dej? Tog bara en bit och tryckte ner i tändningslåset.
Dom på verkstan har redan skickat efter den från Holland och den ska vara där på måndagYlle skrev:Synd för jag har ett nytt med två nycklar. Kan skicka iväg det för 400:- (Fick nytt på garantin men bytte aldrig).
r1666 skrev:en gång var det nån som stoppat en BANAN in min ljuddämpare. det va lite över gränsen.
Hur vet du att det var en skiftnyckel som mejseln vreds runt med? Det kan ju ha varit en polygrip eller liknande...Idioten har tryckt in en skruvmejsel i låset och dragit runt den med en skift nyckel och sedan slagit av mejseln med toppen kvar i låset
motardnisse skrev:kanske banana split skulle vara nåt?
Xraptor skrev:E inte skit stor 178cm, 75kg! Har däremot en hel del erfarenhet...stått i dörr i stan o i förorterna(en hel del fajter )...VM silver i jujutsu...flera sm medaljer i judo! Jag tror att det bör räcka för att ta några tjuvar! men sen finns ju du Sergeant du verkar ju va en kraftig karl!
r1666 skrev:172/84,,,,,,,=stark
Ju fler ASP:ar desto godare soppaMad Mike skrev:Surt som F-N..
Jag har Spy ball och är nöjd.. när 120 db drar igång på min inne gård så brukar iallafall både tjejen och grannarna vakna
Jag har ASP oxå och är nöjd med den med...
Jag ska fråga idioten när jag får tag på hanhp skrev:Hur vet du att det var en skiftnyckel som mejseln vreds runt med? Det kan ju ha varit en polygrip eller liknande...
(obs skämt)
Tack för tipset jag kan ju garanterad säga att dom gjorde motstånd när man försökte hålla dom på platsDaniel-L skrev:i sommras fick jag två besök av svinen,första gången....
CBRDea skrev:Jag kan sätta mig på busarna medan ni, sergeant och ni andra kampsortare spöar på dom. 190 cm och 109 kg, mest muskler...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|