Ursäkta men kan ni tala om hur man dödar folk???

Poison

Member
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Skruttibangbang
Alt 2: Det är ju faktisk att detta inte var ett stöldförsök utan nån som bara försökte sabba för dej? Tog bara en bit och tryckte ner i tändningslåset.
 

Ylle

..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun.
Hoj
Zx6rr
capoeira-R1 skrev:
Fan oturen följer mig har redan skickat efter den från Yama lagret i Holland :( för 1500:-

Synd för jag har ett nytt med två nycklar. Kan skicka iväg det för 400:- (Fick nytt på garantin men bytte aldrig).
 

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
S1000rr
Poison skrev:
Alt 2: Det är ju faktisk att detta inte var ett stöldförsök utan nån som bara försökte sabba för dej? Tog bara en bit och tryckte ner i tändningslåset.
Jag börjar att misstänka det också men om dom var ute efter att jävlas så hade det varit enklare att dra omkull hojjen eller repa kåpan.
Jag har den vanligaste SB låset jag tror att det är abbus.
Dom kanske inte såg den och trodde at det var "grönt" bara dom fick igång hojjen
 

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
S1000rr
Ylle skrev:
Synd för jag har ett nytt med två nycklar. Kan skicka iväg det för 400:- (Fick nytt på garantin men bytte aldrig).
Dom på verkstan har redan skickat efter den från Holland och den ska vara där på måndag :(
Var för arg för att skriva direkt när det hände annars kunde jag har köpt den av dig och besparat mig på 1500:- :(
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
ursäkta om jag störde tråden, men jag kunde inte låta bli.

:bow
 

Mad Mike

Yxa
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
TL 1000R
Surt som F-N..
Jag har Spy ball och är nöjd.. när 120 db drar igång på min inne gård så brukar iallafall både tjejen och grannarna vakna :skrämd

Jag har ASP oxå och är nöjd med den med... :fatta!
Jag köper gärna Glock och hänger på hoj gardet..

Hörde nån som sa att det funkar att koppla el som ska vara till
ko stängsel på hojjen, då borde dom bli lite trötta när det fräser i mjälten varje gång dom pillar..

Men det ska vara till kor, inte hästar.. ju dummare ju mer ström..

hmm pundare 360 volt(?)
 

hp

Stödmedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Idioten har tryckt in en skruvmejsel i låset och dragit runt den med en skift nyckel och sedan slagit av mejseln med toppen kvar i låset
Hur vet du att det var en skiftnyckel som mejseln vreds runt med? Det kan ju ha varit en polygrip eller liknande... ;) ;)



(obs skämt)
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Xraptor skrev:
E inte skit stor 178cm, 75kg! Har däremot en hel del erfarenhet...stått i dörr i stan o i förorterna(en hel del fajter :crash )...VM silver i jujutsu...flera sm medaljer i judo! Jag tror att det bör räcka för att ta några tjuvar! men sen finns ju du Sergeant du verkar ju va en kraftig karl! :tummenupp



172/84,,,,,,,=stark :D
 

Daniel-L

el capitan
Gick med
19 Mar 2003
Ort
gbg
Hoj
none
tjuv-j**lar

:mad: i sommras fick jag två besök av svinen,första gången gav tjuven sig på tändningslåset ocg 2a gången försökte det svinet ta hojen genom att klippa i både hoj o hänglåset.den här gången ringde min granne o väckte mig när jag gick ut var svinet borta. jag hade fått signalament på svinet så jag gick runt och letade efter en stund gömmde jag mig i buskarna nära hojen,plöstligt dök kräket upp jag tog honom o gjorde det största mistaget i mitt liv, ringde polisen o grannen. Svinet identiferades o polisen körde i väg honom.Där stod jag med en f**kt up hoj.Hör o häpna 5 månader senare får jag o grannen kallelse från tingrätten att vi ska åka upp till Örebro för att peka ut tiuven annars får vi böta 2000kr var.
Min granne hade ju identiferat honom en gång kan inte poliserna som hämtade honom åka till Örebro.Tips:nästa gång ni får besök banka skiten ur de o må bra efteråt,för ni får inga pengar.man kan faktiskt misshandla ordentligt i själförsvar. Förlåt om det blev för långt men jag blir så arrrrrrrrrrrrrg när jag läser sånt. :finger
 
Last edited:

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
S1000rr
Mad Mike skrev:
Surt som F-N..
Jag har Spy ball och är nöjd.. när 120 db drar igång på min inne gård så brukar iallafall både tjejen och grannarna vakna :skrämd

Jag har ASP oxå och är nöjd med den med... :fatta!
Ju fler ASP:ar desto godare soppa :D
Som sagt ska testa det här på min hoj och om det går bra kan man dra runt i stan och Hjälpa andra medmänniskor :tummenupp
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Jo... du sparkar med tårna 4 cm under naveln helst när han är lite kissenödig, sen måste han komma till sjukhuset inom en timme ungefär eftersom urin blåsan är spräckt, annars... trot om du vill - jag avsäger mig allt ansvar. Sånt borde du väl veta om du inte bara använder namnet föeståss... :hej
 

Blå 14

fd Röd 1
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Nåårrrland / Gällivare
Hoj
GSX 1400 K3
Det är bara att göra som mitt befäl sa när jag gick vakt utb. i lumpen. Gör av f-n ni vill :crash , det är ju bara en formulerings sak sedan vad som har hänt. Ex: när jag försökte hålla i honom krängde han med kroppen så kraftigt att han upprepade gånger slog huvudet i husväggen. :notme
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top