Ursäkta men kan ni tala om hur man dödar folk???

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Re: surt

r1666 skrev:
men hade du den ute igen?? fan vad man skulle döda om man såg nån pilla på ens hoj....... :fatta! :fatta! :fatta :finger ! lider med dig.....

Jag såg en äcklig&flottig pissunge som fick för sig att klättra på min hoj när den stod parkerad. Jag kom precis ut då och tog tag i ungen o kasta iväg honom så han börja böla. Hans mamma kom bakom mig och bara tog tag i ungen o reste honom o sa tyst: "Inte gör så, inte bra...."

Hon kanske såg mord i mina ögon, vadvetjag :kär

Man måste fan ha med sig sin elstöt om man kör hoj. Kommer det en bildrulle som man måste slå in rutan på blir han arg somfan antagligen o då måste man sätta honom på plats :brynad

Hatar när folk pillar på det de aldrig kommer ha råd med. :mad:

750RR :)

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Re: Re: surt

maverick_750rr skrev:
Jag såg en äcklig&flottig pissunge som fick för sig att klättra på min hoj när den stod parkerad. Jag kom precis ut då och tog tag i ungen o kasta iväg honom så han börja böla. Hans mamma kom bakom mig och bara tog tag i ungen o reste honom o sa tyst: "Inte gör så, inte bra...."

Hon kanske såg mord i mina ögon, vadvetjag :kär

Man måste fan ha med sig sin elstöt om man kör hoj. Kommer det en bildrulle som man måste slå in rutan på blir han arg somfan antagligen o då måste man sätta honom på plats :brynad

Hatar när folk pillar på det de aldrig kommer ha råd med. :mad:

750RR :)

Vadå aldrig kommer ha råd med... Ungen kanske kommer ha råd med fem när han blir gammal nog... Men nu kanske han har men för livet, som gör att han inte kommer att köpa hoj, samt ha ett invecklat hat gäntemot mcförare i allmänhet när han kör bil... Tänk lite innan ni tari med hårdhandskarna...

Man får ju vara lite förstående när det kommer till barn som knappast har en bultsax eller låsknäckare i fickan...

Och det är knappast mord som kommer ur den där smileyns ögon... Det är ju hjärtan... =)

P&K lilla battiboi... :kär

/Zana

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Folk har ingen respekt för motorcyklar.

Idag stod jag utanför en polares hus med hojen, skulle precis åka därifrån när det kommer fram en barnfamilj mot mig. Farsan - som var i 30-årsåldern - börjar utan att fråga mig att lyfta upp sin unge på min hoj.

-Vad fan gör du?! Skriker jag.
-Han vill bara sitta lite.
-Det får han inte!

Trots detta så fortsätter gubben mot hojen med ungen i vädret, med blicken inställd på sadeln. Jag går lungt och fint och ställer mig i vägen, men då försöker han lyfta upp ungen på passagerarplatsen istället. Jag var tvungen att ta tag i armen på gubben och dra bort honom från hojen för att bli av med honom.

Då utbrister han:
-Släpp mig! Säg nej istället för att bråka!

Idioter! :fatta!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: surt

Zana skrev:
Vadå aldrig kommer ha råd med... Ungen kanske kommer ha råd med fem när han blir gammal nog... Men nu kanske han har men för livet, som gör att han inte kommer att köpa hoj, samt ha ett invecklat hat gäntemot mcförare i allmänhet när han kör bil... Tänk lite innan ni tari med hårdhandskarna...

Man får ju vara lite förstående när det kommer till barn som knappast har en bultsax eller låsknäckare i fickan...

Och det är knappast mord som kommer ur den där smileyns ögon... Det är ju hjärtan... =)

P&K lilla battiboi... :kär

/Zana

Han kommer aldrig ha råd med nånting i sitt liv. han bor i en äcklig(jag vet att min e äcklig med...) hyreslägenhet och käkar kebab o falafel titt som tätt. Bråkar bara i skolan och har socialen i telefonen varje vecka.
Finner sig själv liggandes på ett golv som 26-åring och inser stupfull som han e att han har sabbat sitt liv.
han tar jobb på en pizzeria och säljer bilstereos på svarta marknaden, allmänt känd som "Hamad som fixar"

När det anses som inne att vara skolans gangster kan man inte förvänta sig mycket........

750RR

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
McB skrev:
Folk har ingen respekt för motorcyklar.

Idag stod jag utanför en polares hus med hojen, skulle precis åka därifrån när det kommer fram en barnfamilj mot mig. Farsan - som var i 30-årsåldern - börjar utan att fråga mig att lyfta upp sin unge på min hoj.

-Vad fan gör du?! Skriker jag.
-Han vill bara sitta lite.
-Det får han inte!

Trots detta så fortsätter gubben mot hojen med ungen i vädret, med blicken inställd på sadeln. Jag går lungt och fint och ställer mig i vägen, men då försöker han lyfta upp ungen på passagerarplatsen istället. Jag var tvungen att ta tag i armen på gubben och dra bort honom från hojen för att bli av med honom.

Då utbrister han:
-Släpp mig! Säg nej istället för att bråka!

Idioter! :fatta!

Jo det finns ju skräckexempel på hur idiotiska människor det finns i världen... Helst skulle man ansluta sin hoj till 30000volt/ampere och sitta och vänta tills någons fingrar jordar elen genom kroppen... Ggggzzzziiit! Men skämt å sido...

Det äckligaste som finns är hundägare som låter sina hundar pissa på motorcyklar... Ni som har kapell har nog sett kissfläckar på tyget... En gång ställde sig en hundägare med hunden i kissberedskap mot en motorcykel på gatan, sa till på skarpen men han verkade inte berörd. Synd att man inte lever ut sina inre fantasier dvs. brotta ner hundägaren i en hög med hundbajsoch låta hunden pissa honom i ansiktet... Eller varför inte spionera på honom och pissa in i hans brevinkast..... :mad:

/Z..

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Re: Re: Re: Re: surt

maverick_750rr skrev:
Han kommer aldrig ha råd med nånting i sitt liv. han bor i en äcklig(jag vet att min e äcklig med...) hyreslägenhet och käkar kebab o falafel titt som tätt. Bråkar bara i skolan och har socialen i telefonen varje vecka.
Finner sig själv liggandes på ett golv som 26-åring och inser stupfull som han e att han har sabbat sitt liv.
han tar jobb på en pizzeria och säljer bilstereos på svarta marknaden, allmänt känd som "Hamad som fixar"

När det anses som inne att vara skolans gangster kan man inte förvänta sig mycket........

750RR

Hehe... Du har förutfattade meningar va.. :1pajas

Och vad är det för fel på pizza nu då, det är ju min huvudföda för tillfället....... heheheh
'

/Zana

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Swedie skrev:
om jag hade ett baseball trä .. och ser någon peta på min hoj på fel sätt.. skulle jag sopa till idioten så hårt att han skulle få allvarliga men.. lätt att jag brytar hans armar.. kanske knäskålarna oxå!

jag vet hur det är att få hojjen snodd..

Döda om ni ser dem.

Visst är det fel, men det skulle ta mig tusan inte vara helt lätt att besinna sig i en situation då man ser någon vara i full färd med att stjäla ens hoj!

Jag tycker fortfarande det vore en intressant laboration att placera en R1a på ett strategiskt ställe i Stockholm och sen stå och lurpassa på den. Förhoppningsvis är det inte någon "stackars" pundare som ska på den då utan en organiserad liga, så man kan komma på dom.

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
jP skrev:
Visst är det fel, men det skulle ta mig tusan inte vara helt lätt att besinna sig i en situation då man ser någon vara i full färd med att stjäla ens hoj!

Jag tycker fortfarande det vore en intressant laboration att placera en R1a på ett strategiskt ställe i Stockholm och sen stå och lurpassa på den. Förhoppningsvis är det inte någon "stackars" pundare som ska på den då utan en organiserad liga, så man kan komma på dom.

Låter jävligt bra... Jag skulle inte tveka en sekund att vara med på en sån nattspaning.....

/Zana

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Re: surt

Zana skrev:
Hehe... Du har förutfattade meningar va.. :1pajas

Och vad är det för fel på pizza nu då, det är ju min huvudföda för tillfället....... heheheh
'

/Zana

Nej, men killen i fråga har minimala chanser i livet liksom jag hade. Men jag är vad de kallar ett maskrosbarn så jag hade väl "tur"?!!

750RR

xplojt

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ska skaffa mig en 125 när som helst!
hehe

Sätt upp en atrapp utav en r1 och ladda den med 10kg c4 . Sen när dom rör den så :hej :tummenupp P.S. flytta därifrån för att 10 kg c4 smäller :crash

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
Problemet här är inte enbart de skador idioten/erna gjort på hojen det som stör mig så in i helvetet är att någon/några har bestulit mig på hoj tid. Jag jobbar hela veckan och helgerna är dom enda dagarna som man kan åka längre och roligare sträckor och det har de tagit ifrån mig det spelar ingen roll hur mycket pengar jag har eller inte jag kan inte betala så att jag får hojjen inom 1 timme från verkstan utan får vänta över helgen och några dagar till.
Det är det som gör mig hatisk och villig att göra det som jag ska
knacka några idioter som ska göra om sin bravad på min eller någon annans hoj :fakta

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Näää Stryk & Potatis till han!! :fatta!

Om du får reda på vem det är som gjort det så gnid in röven på han med bensin och jaga han med blåslampa! :mad:

förstöra början på en jätte fin hojsommar på det viset! :(

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
SimmPsi skrev:

förstöra början på en jätte fin hojsommar på det viset! :(

Min hoj vart berövad på sin integritet (tändlås) förra året. Det var den första vårdagen, jag hade precis ställt på den över nätet och tog en burgare på mcdonalds... Då blir man förbannad över förlorad hojtid... Jagade skurkarna, men man kommer inte så långt med o-ergonomiska skor och en mage fylld med skräpmat.

Jag skulle flått dom levande och skalperat dom... Kanske skulle man sätta fast tjyvskalpar på framstänkan i förebyggande syfte.... :rock

Calle NSR

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ja!
Efter att ha läst det här funderar jag på att beväpna mig med en pepparspray i innerfickan, det skulle kännas jävligt mycke säkrare och jag skulle inte tveka att andvända den om någon försöker vrida om tändningen med skruvmejsel på min älskling...
Många pepparsprayer är licensfria också.

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
Calle NSR skrev:
Efter att ha läst det här funderar jag på att beväpna mig med en pepparspray i innerfickan, det skulle kännas jävligt mycke säkrare och jag skulle inte tveka att andvända den om någon försöker vrida om tändningen med skruvmejsel på min älskling...
Många pepparsprayer är licensfria också.
Låter som en super ide vet du vart man kan få tag på det???

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
jP skrev:

Ja, fast kruxet är ju då om dom är organiserade fler till antalet och kanske beväpnade med nåt.

Skorpan

Guest
fan vad sne man blir på såna idioter som inte vet vad mitt o ditt är :mad:
nån som har sett filmen "stone cold"??
där har dom lyft upp hojen o gasar för fullt med växeln i så det är fart på hjulet sen tar dom en killes hand o kör i medans hjulet snurrar för fullt
fingrar mm ryker där,ska vi börja med sånt?? :fakta
:rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock
tror inte dom rör nån mer hoj efter det hehe :fakta

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
capoeira-R1 skrev:
Det är därför vi måste vara "några" också.

jag vill vara med ju...men jag spöar dom verbalt,kanske utmanar dom i mest ord under en minut. : jag kan snacka sönder vem som helst

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln