Ursäkta men kan ni tala om hur man dödar folk???

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHH
Skulle åka i väg med hojjen imorse. så sätter mig på hojjen och ska stoppa i nyckeln och till min fasa så upptäcker jag att någon IDIOT har försökt att sno hojjen.
Idioten har tryckt in en skruvmejsel i låset och dragit runt den med en skift nyckel och sedan slagit av mejseln med toppen kvar i låset :mad: :mad: .
Så där står jag med en hojj som inte går att åka 1 meter på eftersom styrlåset är på så kan man bara rulla den i vänstervarv.
Hur fan ska jag få den till verkstan???
Ringde min gamla trafik lärare och han kom med släpvagn så vi fick lyfta :skrämd in hojjen.
Dagen nota:
Lås 1500:-
Arbete: 500-1000:-
införskaffad larm 4000:-
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Bifogat

• lås.jpg
    lås.jpg
    69.7 KB · Visningar: 1,564

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Jag har hört att man brände folk på bål under medeltiden. Kanske kan va nåt?

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
Jag tror inte att jag någonsin under mina 30 år har varit så :mad: nu skämtar jag inte när jag säger att hade jag sett dom där jävlarna så skulle jag kunna lungt döda dom.
Vad får man för dråp 3-4 år??
Kan vara värd det

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
surt

men hade du den ute igen?? fan vad man skulle döda om man såg nån pilla på ens hoj....... :fatta! :fatta! :fatta :finger ! lider med dig.....

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
Re: surt

r1666 skrev:
men hade du den ute igen?? fan vad man skulle döda om man såg nån pilla på ens hoj....... :fatta! :fatta! :fatta :finger ! lider med dig.....
:rodnar
Jag vet men kunde inte hitta garage :(
Men nu ska jag skaffa larm spyball är det någon som har det här???

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Re: Re: surt

capoeira-R1 skrev:
:rodnar
Jag vet men kunde inte hitta garage :(
Men nu ska jag skaffa larm spyball är det någon som har det här???
Om ni söker hojplatser i Stockholm har jag lösningen.
På Södermalm, nära Slussen finns ett renodlat hojgarage för parkering eller mek. I lokalerna finns tryckluft, svarv, fräs, svets, borr, slip, press, lackrum med utsug, mekutrymmen, fikarum, toalett, v o k vatten, tvättplats och stor blandning på folket, mycket race lite custom.

Man hyr en plats, förvaringshyllor o klädskåp och får tillgång till allt ovan. 30 år på samma adress utan problem.

Intresserad? Ring Henke 070 594 50 11 eller Binge 0708 848513.

Det finns för tillfället ett par lediga platser, när det är fullt är det bara ställa sig i väntelistan.

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
Re: Re: Re: surt

r1666 skrev:
Om ni söker hojplatser i Stockholm har jag lösningen.
På Södermalm, nära Slussen finns ett renodlat hojgarage för parkering eller mek.
Fan det är för långt bor 40 min bilväg därifrån (vill inte skriva vart ifall det finns arselhål som tjuvläser här och snor hojjar sen)
Det tar ju bort det spontana hoj åkandet om man ska ta bilen till stan för att åka en sväng.
Jag har pratat med grannarna och tror att jag kommer att kunna hyra in mig i någons garage (håller tummarna)

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
Röd 1 skrev:
Trist när folk får klåda i fingrarna o ska pilla på andras saker :mad:
Snygg hoj o nice färg :tummenupp
Tack det värsta är att jag precis hade slängt på nya kåp skruvar från valtemoto så blir man "av" med hojjen i ca 1 vecka :(

Bifogat

• valte.jpg
    valte.jpg
    88 KB · Visningar: 1,337
Last edited:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Man skulle fan stå någonstans i närheten å sen när tjyven kom så skulle man hoppa fram och :mad: :smasha :fatta!

Och sedan jaga denne med :whip :kulspruta

Då kanske tjyven lärde sig en läxa :mattias

Fan va trist alltså! Larm är en bra grej. Det avskräcker dem en stund iaf, fasst man lär väl ha ett larm som håller lite låda då, inte ett som bara blinkar.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
med allt det där godiset på så hoppas jag verkligen på att du får garage.snyggt med guldprylar på. :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
om jag hade ett baseball trä .. och ser någon peta på min hoj på fel sätt.. skulle jag sopa till idioten så hårt att han skulle få allvarliga men.. lätt att jag brytar hans armar.. kanske knäskålarna oxå!

jag vet hur det är att få hojjen snodd..

Döda om ni ser dem.

Xraptor

XXX
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Penelope
Jaha då ser jag att det börjar bli läge att dra igång ett gäng av oss hoj åkare som ska åka runt o göra rent hus bland tjuvarna!
jag ställer mer än gärna upp och väntar in de j*vlarna när de ska göra sitt nästa försök...då kan jag o du avreagera oss fint på dom! :smasha
Jag skämtar inte, behöver du någon hoj vakt så ställer jag gärna upp....helt gratis!

Sorry by the way! :(

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
en gång var det nån som stoppat en BANAN in min ljuddämpare. det va lite över gränsen. :fatta!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln