Ursäkta mig Men vilka JÄVLAR säger jag!

kjellon

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
-00, Ducati 996
DET SKET SIG MED DENNA CYKEL, DEN ÄR OCH SOM DET VERKAR FÖRBLIR STULEN. FÖRSÄKRINGSBOLAGET HAR LÖST IN CYKELN. SER NI CYKELN KONTAKTA POLISEN. JÄVLA SNATTARE OM NI LÄSER DENNA KAN NI VÄL SVARA MIG SÅ JAG FÅR CHANSEN ATT SLÅ IHJÄL ER!!!

Döm om min förvåning när jag i skinnet vandrar ut efter jobbet för att sätta mig på min Daytona.
Va f.n, pakerade jag någon annanstans.....?!?!! :confused: Nä det gjorde jag inte!! Efter ett varv runt huset var det bara att konstatera faktumet, någon hade olovandes lånat min hoj och glömt att ställa tillbaka den, eller SNOTT den!! :huvet

Det är med en tår i ögat jag nu lägger ut en bild på den för att be alla på sporthoj om hjälp att hålla ögonen öppna efter min trajja.

Härligt så här i början på säsongen! Hunnit ha den inreggad i 2 veckor! Visst kan man i stunder som denna inte annat än älska livet, eller hur. Om ni ser denna cykel får ni gärna kontakta mig på:
kjell.brandes@semcon.se
eller:
070-4472891

Ser ni någon starta den med en skruvmejsel så får ni gärna slå ihjäl denne. Jag kommer inte att fördöma!!

Cykeln blev stulen ute på Norra Älvstranden i Göteborg någon gång mellan 9 och 14.15 den 10:e maj.
En kille har hört av sig och sagt att han 11.45 sett en gul sporthoj med riktigt gott vrid av ljudet att döma, köra förbi ca: 500 meter från den plats den blev stulen. Han kunde inte avgöra om det var en Daytona eller ej. Men detta skulle kunna vara tiden för stölden.

Cykeln var original bortsett från avgassystem som var ett Triumph Highrise kolfibersystem.

REG: RCG 880.
NUM: SMTTE502LRY097907
Tjuvar ni behöver inte göra en sökning på detta regnummer!!! Cykeln är redan STULEN. Vet ni vem som snott kan kan ni kontakta mig med denna information!

Ser ni den så PLEASE ring mig!
trajja1.jpg
 
Last edited:

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
Låssmeden undrar

Shit va trist!
Sånt som man inte tror ska hända.

Hur va cykeln låst? Hur stod den?

Hoppas du får tillbaka den fort! / H
 

Thompson

uääää!
Gick med
19 Dec 2004
Ort
Köping
Hoj
CBR 600RR
Det är nog faninmej inte klokt, jävla klåfingriga tjuvar. Hoppas verkligen du får tillbaka din hoj och att det händer något otäckt med tjuven! :mad:
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Here we go again :mad: fan sjukt!

Hoppas den hittas snabbt och inte är allför skadad.

//Cel
 

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
Tror vi får fixa en fond som pengarna går till killar som avrättar varje jävel som ej kan hålla tassarna borta från andras saker. :tummenupp Till den som lyckas fånga den saten som har snott denna hoj.
 

kjellon

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
-00, Ducati 996
HAYABUSAHENKE skrev:
2151051 Shit va trist!
Sånt som man inte tror ska hända.

Hur va cykeln låst? Hur stod den?

Hoppas du får tillbaka den fort! / H

Nu ska ni få höra!!

Den var låst i framskivan samt styret, cykeln stod utanför ett företag som heter Semcon, ca 500 jobbar i byggnaden. Minst 4 andra hojjar stod bredvid den. Receptionisterna i huset sitter ca: 5 meter från cykeln.
Ingen har sett något!!!? :confused:
 

\\TWIN//

Vroom vroom ... sööra fort som sattan..
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Aprilia RSV Mille R
kjellon skrev:
2151089 Nu ska ni få höra!!

Den var låst i framskivan samt styret, cykeln stod utanför ett företag som heter Semcon, ca 500 jobbar i byggnaden. Minst 4 andra hojjar stod bredvid den. Receptionisterna i huset sitter ca: 5 meter från cykeln.
Ingen har sett något!!!? :confused:
Fan va surt! :4skrika
Dom måste ha kastat in den i en skåpbil lr nåt tror jag!
Nån borde juh ha märkt om dom kapa upp låset där å tjuvkopplat den där.
 

KidNasty

Inte bara tuffa killar som har tatuering
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Hojlös... Men drömmer om en R1-07 eller nyare.
Fy Faen va trist.. men jag håller ögonen öppna i Mölndal...
 

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
kjellon skrev:
2151089 Nu ska ni få höra!!

Den var låst i framskivan samt styret, cykeln stod utanför ett företag som heter Semcon, ca 500 jobbar i byggnaden. Minst 4 andra hojjar stod bredvid den. Receptionisterna i huset sitter ca: 5 meter från cykeln.
Ingen har sett något!!!? :confused:

Sjukt! Sånt kan ju knappt hända.

en vän till mig vart av med sin R1 mitt i city en söndag. Enligt icke ont anade vittnen så hade d kommit fram en kille i "mc kläder" o "inte fått nycklarna o funka" som dom beskrev d.
Sen kom det en kompis till honom med pick up bil. Dom krånglade upp hojen på flaket o åkte därifrån,,,, Snopet! Den hojen dök aldrig upp igen.
 

Pegaso

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Sprint ST
Håller gluggarna öppna Triumpher är ju inte så vanliga även om de låter gött. Har än så länge bara blivit av med en Aprilia den hittades i Varberg av alla ställen
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
fuckin bastards :4skrika det e så man kanske ska skaffa sig en hoj nästa gång??? varför slita å jobba arslet av sig när nån jävla bonnläpp till socialfall kommer å snor skiten. hoppas att dom får tag på han! se till å sparka upp kulorna i halsen på den jävla igeln.
 

kjellon

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
-00, Ducati 996
Fan va härligt, vilken jävla reaktion!!!

Jag tackar alla för visat intresse kring detta! Trodde inte att det skulle bli denna typ av respons. Detta värmer i mitt MC-hjärta, tro mig att det behövs just nu, man liksom påminns om varför man vill tillhöra MC-folket i detta land!!

Jag lovar att höra av mig med resultatet av denna stöld!

Än en gång tack så mycket för all respons!!

Kjell
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top