det va som fan en annan kommer ju där i frånPegaso skrev:2151123Håller gluggarna öppna Triumpher är ju inte så vanliga även om de låter gött. Har än så länge bara blivit av med en Aprilia den hittades i Varberg av alla ställen
stronzo skrev:2151846Man blir så jävla förbannad! Du har mitt djupaste medlidande och jag måste passa
på att tacka för att du skriver detta. Jag jobbar ca 150m därifrån, rätt över lilla
hamnbassängen från Semcon-huset, där du säkert vet vilka företag det finns (konkurrenter till er )
kjellon skrev:2180663Tyst som i graven... Snart 2 veckor utan hoj... Ett h-vete ska ni veta. Överlever ju fan vintern för att få köra på sommaren...
Forts. Följer...
K
kjellon skrev:2151089Nu ska ni få höra!!
Den var låst i framskivan samt styret, cykeln stod utanför ett företag som heter Semcon, ca 500 jobbar i byggnaden. Minst 4 andra hojjar stod bredvid den. Receptionisterna i huset sitter ca: 5 meter från cykeln.
Ingen har sett något!!!?
Mikeyboomboom skrev:2229377Folk som inte kan skilja på mitt å ditt.... Finns en massa idioter där ute.
Jag såg en krashad gul 955 på Johans MC i GBG den 8/6.. Kanske inte din men bara en upplysning..
kjellon skrev:2229635Tack för din uppmärksamhet. Har varit i kontakt med Johan, de ringer i samma sekund som de får in den, om de får in den.
Det verkar dock som att min Triumph är borta, ska förhandla med försäkringsbolaget i morgon, lämnar nog Triumph till Ducatis fördel, är jädrigt sugen på en 996:a.
Att trajjan blev stulen sög liksom musten ur den "kärleken"....
Satans tjuvar!!
kjellon skrev:2229635...lämnar nog Triumph till Ducatis fördel, är jädrigt sugen på en 996:a...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|