Ute och körde hoj idag....

Grave_digger

Ingen rök utan en Burnis
Gick med
4 Dec 2004
Ort
Vara
Hoj
Hornet 900a -03 (blå)
Tog min första "tur" Någonsin på min ny tillkomling :) Hämtade nämligen min Hornet idag. Smög iväg lite när vi lastat av den.. vilken känsla :D:tummenupp :yoparty
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
13mil i dag på småvägarna i Skaraborgsskogarna med min motard.

Det är härligt med solsken och plusgrader!
 

Larre

Medlem
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Vellinge
Hoj
Kawasaki Z1000SX-11
Helt underbart väder idag 12 mil med sol c:a 10 grader lite vind. hade termojacka och byxer över skinstället , blev bara lite sval om fötterna.:D
 

TRX85r

Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Gick med
11 Nov 2003
Ort
Härslöv/Landskrona
Hoj
Fiskebåt
Helt fetklart att det bidde köra av idag,,solen sken jy som bara den :tummenupp


Men vv kan jy sopa upp sin grus som dom spritt ut,,så take it easy ni som oxå e ute & fläskar på asså
 

Throttlejunkie

Stenhård mjukis:)
Gick med
26 Dec 2004
Ort
Arlöv
Hoj
Byter ofta :)
Ahhh...

årets första hojtur på torra fina vägar... vid sånna här tillfällen är man jäkligt glad att amn flyttade ner till skåne igen... helt underbart...

hoppas att snön försvinner snart hos er andra oxå....:tummenupp

Såg en Rockster glida genom Arlöv idag tillsammans med en annan trygg BMW-pilot........själv körde jag barnvagn :gnissla
 

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Ort
Linköping
Hoj
KTM 300 EXC
Självklart, helt omöjligt att låta bli när det är sådant kanonväder ute! :yoparty

Roxen runt blev det för mig, kan meddela att den vägen fortfarande är rätt isig bitvis där inte solen kommer åt... :crash

Var rätt isig själv när jag kom tillbaka, men fick en varm dusch och te hos en trevlig flicka, så det gick ingen nöd på mig. :)
 

Frozt

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2006
Ort
Linköping
Hoj
Cbr 600!
Självklart, helt omöjligt att låta bli när det är sådant kanonväder ute! :yoparty

Roxen runt blev det för mig, kan meddela att den vägen fortfarande är rätt isig bitvis där inte solen kommer åt... :crash

Var rätt isig själv när jag kom tillbaka, men fick en varm dusch och te hos en trevlig flicka, så det gick ingen nöd på mig. :)

Du mötte inte en glad cyklist när du väntade vid ett övergångsställ vid tornby som gjorde tummen upp?
 

Ranne Q

Oj då han igen
Gick med
28 Jan 2007
Ort
Ockelbo
Hoj
CBR 1000 RR
Skit kul

Snö å blött drog en repa med skotern men hur kul e det då jag blir avundskjuk på er. :huvet
 

BTB

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
R1-08
Helt fetklart att det bidde köra av idag,,solen sken jy som bara den :tummenupp


Men vv kan jy sopa upp sin grus som dom spritt ut,,så take it easy ni som oxå e ute & fläskar på asså

Då kanske du hörde lite R1 vråååål i Härslöv....var ute en runda idag och körde i ditt territorium. Förresten...finns det mycket poliser i området?

/D.
 

Lg

Yes its an STI....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
California, Santa Cruz, USA
Hoj
Honda CBR1000RR, YZ 450F 10, 133 Lucky, CRF450R 09, Subari WRX STI 07
första turen avklarad, 22 grader och solsken,uppkörning för mitt lokala kk på måndag.
 

Frozt

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2006
Ort
Linköping
Hoj
Cbr 600!
Visst gjorde jag det! :tummenupp Det ante mig att du hellre hade suttit på en hoj med motor! :D

Lätt att jag hade. Vart så sjukt sugen på o köra hoj nu. Innan jag stack ut så provade jag skinnstället för att se om de behövde uppgraderas för året. Så tar jag racerbiken med trampor som jag har på vintern o cyklar ut med. Tror sjuttan det står en gixxer och spinner lockande :D Såg så härligt ut!
 

peppe67

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borlänge
Hoj
Honda CBR 1000F 1995
Usch vad avundsjuk man blir! Visst det var härligt väder i Borlänge också i dag med flera plusgrader, men eftersom snön och isen ligger kvar nästan överallt så är det inte ens att tänka på att plocka fram pärlan än på ett tag!
 

TRX85r

Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Gick med
11 Nov 2003
Ort
Härslöv/Landskrona
Hoj
Fiskebåt
Då kanske du hörde lite R1 vråååål i Härslöv....var ute en runda idag och körde i ditt territorium. Förresten...finns det mycket poliser i området?

/D.

Aldrig fel med litta R1 vråål här på lannet,,Ser aldrig farbror blå härute,men se upp för grus på vägen bara:crash

Lär jy bli fint väder idag med jy så då får man ut & wheela lite :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top