Nä, nu är jag så less på allt jävla vatten som bara forsar ner från himlen!!
Har avbrutit semestern 2 veckor i förtid eftersom att det känns skit att ödsla bort dessa dyrbara dagar hemma där man i varje fall bara kan sitta inne pga regnet.
Kommer att dra utomlands under hösten istället.
Skulle gärna vilja ha tips om olika resmål.
Krav/önskemål jag har är:
* Det ska finnas värme = minst +25-30 grader varmt.
* Det får gärna vara billigt att leva där, är ju oftast lika dyrt eller dyrare än i Sverige numera att leva utomlands...
* Självklart ska det vara minst +24 i vattnet (är badkruka )
* Har inga krav på att det ska vara en Party-ö
Vart har ni varit? Vad har ni att rekommendera?
Thailand har ju varit lite av ett drömresemål, men det kostar ju sin slant också.
Är inte så mkt för att bara köpa en flygstol och sen klura ut allt när man kommer ner om vart man ska bo osv, vill helst ha det fixat när jag kommer fram.
//W
Har avbrutit semestern 2 veckor i förtid eftersom att det känns skit att ödsla bort dessa dyrbara dagar hemma där man i varje fall bara kan sitta inne pga regnet.
Kommer att dra utomlands under hösten istället.
Skulle gärna vilja ha tips om olika resmål.
Krav/önskemål jag har är:
* Det ska finnas värme = minst +25-30 grader varmt.
* Det får gärna vara billigt att leva där, är ju oftast lika dyrt eller dyrare än i Sverige numera att leva utomlands...
* Självklart ska det vara minst +24 i vattnet (är badkruka )
* Har inga krav på att det ska vara en Party-ö
Vart har ni varit? Vad har ni att rekommendera?
Thailand har ju varit lite av ett drömresemål, men det kostar ju sin slant också.
Är inte så mkt för att bara köpa en flygstol och sen klura ut allt när man kommer ner om vart man ska bo osv, vill helst ha det fixat när jag kommer fram.
//W