TinaTjejen
long time, no see
Snabbe_jag skrev:Aha en sån där fluktare
Mja... jag är inte blyg. Kan stå och filma det FRAMFÖR trådet åsså!Rakt upp och ner sådär bara
Snabbe_jag skrev:Aha en sån där fluktare
Tinatjejen skrev:Mja... jag är inte blyg. Kan stå och filma det FRAMFÖR trådet åsså!Rakt upp och ner sådär bara
Vätskekylda 750 är godkända på HöstträffenSnabbe_jag skrev:Det är ju en Vätskekyld Micke
GSXR1100R skrev:Vätskekylda 750 är godkända på Höstträffen
amullo skrev:Annars funkar det att peka på hjälmen och skaka på huvudet. Kroppsspråk för "Jag hör inte vad du säger".
Om de fortfarande gestikulerar så stäng av motorn och titta på dem. Då förklarar de igen.
Precis när de nästan är klar, så spänner man av sig hjälmen och tar ut öronpluggarna och häver ur sig "ursäkta, jag hörde inte".
Då har du garanterat plockat udden av deras skrik. När de är klara så förklarar du att du ber om ursäkt för ljudet, men att motorcykeln är lagligt ljuduppmätt och att det faktiskt är en allmän plats du står på.
amullo skrev:men att motorcykeln är lagligt ljuduppmätt och att det faktiskt är en allmän plats du står på.
Emmi skrev:Tomgångkörning 1 minut i Sverige...iallafall på de flesta platser i sverige...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |