Dr.Bike
Guest
duckie skrev:"i sina/mina bästa år.."
Hur fan vet man det liksom?
A L L A år är de bästa! Livet blir ju bara bättre och bättre!
Avdelningen skituttryck: Phett!
duckie skrev:"i sina/mina bästa år.."
Hur fan vet man det liksom?
heimdal skrev:nått jag stör mig nått fruktansvärt på är när människor kallar datorn för hårddisk och när folk säger "data" om datorn
"min data startar inte.. min data funkar inte... osv"
Markus skrev:
korvgubbe skrev:Partiet
Silwer skrev:"Jag är utbränd"= nu mera sägandes av folk som knappt gjort ett handtag i sitt liv(men sjukskrivna på obestämd tid det är de).
Zee skrev:Annars är jag trött på folk som säger "så att säga" när de verkligen menar det som de säger.
Exempelvis när ngn lägger en grej på ett bord och säger "jag lägger den här så att säga". Vadå s.a.s?!? Han la ju faktiskt den där.![]()
Markus skrev:Whiplash skador är jettevanlit.
Nej, de är jätteovanliga faktiskt.![]()
heimdal skrev:nått jag stör mig nått fruktansvärt på är när människor kallar datorn för hårddisk och när folk säger "data" om datorn
"min data startar inte.. min data funkar inte... osv"
Zee skrev:Annars är jag trött på folk som säger "så att säga" när de verkligen menar det som de säger.
korvgubbe skrev:Du jobbar möjligen inte på samma företag som jag för här verkar alla i slips lida av det syndromet..?!
Jag fick hela min avdelning att sitta å räkna antalet "så att säga" vår divisionschef kläckte ur sig under den 10 minuter långa föredragning som han höll...
27 gånger....! :kocko
Zee skrev:Jag jag tror också att s.a.s. är starkt korrelerat med slipsjobb och kontor!![]()
hållundan skrev:Jag är också jävligt trött på folk som ska lägga saker I BAGAGELUCKAN!
Hur i helvete går det till då? Antingen lägger man saker på luckan eller I bagageutrymmet, men fan inte I LUCKJÄVELN!
heimdal skrev:lite intressant å sätta ihop uttryck som är helt ologiska
Mona skrev:Mm, det där är jag också less på! Likaså när folk säger GRÄVSKOPAN när man i själva verket menar traktorgrävare, grävmaskin el dyl...
Stör mej även på folk som besvarar sin egna fråga med en ny fråga: "Eller hur?"
"Vi kan väl ställa den här där? Eller hur?" Vaddå eller hur?? Ge mej en chans att svara på den första frågan i stället.
Ja, där har vi ju "skit" som kan sättas ihop med vad som helst, men även as:
Assnygg......?! Vaddå as-SNYGG?? Vem fan vill se ut som ett as? Hur snyggt är det......?!
![]()
Så att säga.korvgubbe skrev:tror de dragit åt knuten för hårt så de inte kan syresätta hjärnan!![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |