Väder, polis och rullgrus!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Här har ni en dag till framåt :)

2.jpg

Zikoriath

Nu ännu drygare!
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Yamaha FZX 750
Jag har ju liksom inte riktigt fattat hur den här tråden är tänkt att fungera, men jag rapporterar allt jag ser och om vi har några trådfascister som tycker det känns jobbigt så lovar jag att per omgående hoppa från balkongen eller så...

Igår. Helt vild dag. Åkte runt med en polare i en skåpbil.

Första kontrollen:
Vevade igenom i nittifem kilometer/timma på sjuttisträcka. Bifrostgatan precis i höjd med pedagogen riktning mot göteborgsvägen... Ingen invinkning.

Andra kontrollen:
Litteraturgatan, backen ner mot Brunnsbotorget. sjuttiåtta kilometer / timma på femtisträcka. Polisen står och trycker bakom en gatuskylt och ser helt vansinnig ut när vi slinker förbi.... Ingen invinkning.

Skönt för mina nerver att det inte var jag som körde...

/Z
Ge dom vattenpistoler istället för laserpistoler....

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Inatt var en helt vansinnig natt beträffande poliskontroller.

Det var...

en vid kvibergs kyrkogård.

en i frölunda, marconigatan.

en vid varje bro (Älvsbrogsbron OCH Göta älv bron)

en på Dag Hammar

en vid Handels

Plus nåra till som jag inte kommer ihåg. Fick det till totalt nära tio stycken. Allt är enl. väldigt säkra källor (taxi-komradio :tungan )

Hörde bara talas om att de var blås och kk-kontroll. Har man inte rätt i dom kontrollerna har man inte på vägen att göra!

natti natti

Marulc

Sommar?
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
KTM 640 SM -04 Akra-kittad
Har man tur så har man....

Jag och polaren blev stoppade på Övre Husargatan ikväll, av en civilare. Mörkblå volvo V70, två antenner på taket, tonade rutor. Ingen kamera ingenting. Så det var en överraskning.

Han drog på bakhjulet och gjorde en stoppie och jag gjorde "bara" en stoppie.

Ur bilen bakom kommer det en man springandes och sliter tag i polaren och har mord i blicken.....

Det är polisen och vi får åka upp på övergångsstället.

Där får polaren sin lapp för vårdslöshet i trafiken, får körkortet tillbaka.....
Jag klarar mig helt.
Skall köpa en lott...
fy fan

Zikoriath

Nu ännu drygare!
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Yamaha FZX 750
Marulc skrev:
Har man tur så har man....

Jag och polaren blev stoppade på Övre Husargatan ikväll, av en civilare. Mörkblå volvo V70, två antenner på taket, tonade rutor. Ingen kamera ingenting. Så det var en överraskning.

Han drog på bakhjulet och gjorde en stoppie och jag gjorde "bara" en stoppie.

Ur bilen bakom kommer det en man springandes och sliter tag i polaren och har mord i blicken.....

Det är polisen och vi får åka upp på övergångsstället.

Där får polaren sin lapp för vårdslöshet i trafiken, får körkortet tillbaka.....
Jag klarar mig helt.
Skall köpa en lott...
fy fan

Såg er allt där jag puttrade förbi i den lilla Corollan. Ack vad jag led med er... Såg riktigt vanskligt ut, och vilken hemlig snutbil sen då...

/Z

EZrideR

Adios Westtrafik
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
Back to min ÄrrSexa ............SV650S -01 *såld*
19-22 april
Trafikpolisen tar ut sina motorcyklar från garaget för våruppvärmning. Polisen har i samband med detta rätt att överskrida gällande hastighetsgränser utanför tätbebyggt område.

WTF :mad: om de får så måste vi oxå få det...

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
EZrideR skrev:
19-22 april
Trafikpolisen tar ut sina motorcyklar från garaget för våruppvärmning. Polisen har i samband med detta rätt att överskrida gällande hastighetsgränser utanför tätbebyggt område.

WTF :mad: om de får så måste vi oxå få det...
Harrejävlar... det var det värsta.. Att dom gör det fattar man väl, men att annonsera det.. Fy fan sicka gottegrisar :)

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Coola Ola skrev:
"You have a syntax error in mode variables. Please check your URL variables and init file."
Den undre antar jag?
Men det ska ligga en massa mer variabler som jag såg i sourcen på msn's vädersida. Kan man lägga in det som HTML i en tråd som vanlig användare?

Coola Ola

Guest
Thundercat skrev:
Såg att polisens röda Saab 9-5 är i trafik fortfarande. Hade stoppat en bil nedanför Älvsborgsbron.

Den borde de väl nästan ta ur trafik snart. Den var ju i full gång med att sätta dit fortkörare och annat bös redan när jag jobbade som bilbud för fem år sen....

Marulc

Sommar?
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
KTM 640 SM -04 Akra-kittad
Såg en mc-polis komma på en liten offroadare, någon som vet vad det är för modell?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!