Väderstationer

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Åh, tackar för hjälpen. Den är inte lika cool som den av Torkel rekommenderade "Monza"-modellen men, 785 kr, är klart coolare. Clas Ohlsson säljer en kombinerad termometer/hygrometer för 159 kr. Om man bara kunde finna en barometer för en billig peng. Just det, kotten! Ha ha, den var verkligen bra, en sådan bara MÅSTE jag ha med till Sviestad och när jag kör om Filip så att det bara visslar om det och han kommer fram till mig och frågar vilken bestyckning jag kör med så ska jag peka på kotten säga; "Den viskade 198".
:D

Racingberoende
Gick med
14 Dec 2003
Hoj
BMW S1000RR-20, Honda VFR800-17
Teddy skrev:
Jag söker en väderstation som har funktionerna termometer, hygrometer samt barometer. Det är användbart när man ska bedöma vilket huvudmunstycke som krävs i moppen. Förslag mottages tacksamt. När jag söker på internet får jag bara träffar på SMHI's alla väderstationer runtom i landet och det är jag inte intresserad av. Jag har hittat några för cirka 2000 kr men det är på tok för dyrt.
Jula har en digital väderstation som visar siffror för temp, barometer och luftfuktighet m.m. i den nya katalogen för 679:- inkl. moms

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Tackar! 679 kr på Jula är billigast hittills och därmed också den billigaste barometern. Jag har faktiskt inte lyckats hitta någon billigare barometer annat än de analoga varianterna som passar bäst i en träbåt. Väderstationen för 679 kr fanns inte på Julas hemsida och när jag ringde till kundtjänsten på Jula lyckades de inte heller hitta den, det var först när jag sade att den kostade 679 kr som de fann den, den finns ännu inte i sortimentet utan kommer till butikerna först i slutet av Mars.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...