Man måste bearbeta bilderna i PS, jag gjorde om min. Du kan skicka din bild ,om du vill ,så gör jag om den så att det går att måla den på väggen med hjälp av en projektor.
Rikktigt snyggt! Men kan man få det så detaljerat på väggen?
Vad tror ni om denna som en väggmålning?
Om du någon känner att ni kan göra om bilden i photoshop så den blir ännu bättre är bara tacksamt
De va ett J-vla snyggt GARAGE !!!!!Passar på att fylla på med min Rossimålning i garaget.... 230cm bred
Vad tror ni om denna som en väggmålning?
Om du någon känner att ni kan göra om bilden i photoshop så den blir ännu bättre är bara tacksamt
har nån provat på lite skrovlig vägg?
typ målad puts..
Det kanske fungerar?
/hyll
Om man inte är väldigt duktig på att måla så blir den bilden väldigt svår att få bra. Mallen ska bestå av 2 färger, svart och vit. Nyanser där imellan blir svårt att efterlikna.
\Masonit
Buttugly!bör väl tilläggas att jag ändrat därnere vid framhjulet redan. vettefan varför det ser ut som att hojen har crossdäck
Buttugly!
haloj alla, fy fan vad snyggt det blev ni som gjort det o nu skall ja osså göra det har en projektor o frågan e om man måste dra det till gråskala? e så kass på datorer ngn som har en snygg bild på sete ?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari