0x2142 skrev:Äntligen har jag hittat nåt positivt med EU, köpte en helt laglig vägreggad gocart för ett par månader sedan.
Är det någon mer här på forumet som har en? jag utmanar till race i stan!!
0x2142 skrev:Äntligen har jag hittat nåt positivt med EU, köpte en helt laglig vägreggad gocart för ett par månader sedan.
Är det någon mer här på forumet som har en? jag utmanar till race i stan!!
JörgenT skrev:Näääää.... Så här får du inte göra!!! .. BILDER,BILDER,BILDER..
0x2142 skrev:
BillS skrev:Mötte en idiot på sån påmotorvägen igår.. Kul när nån ouppmärksam bilist byter körfält och man sitter under backspegeln
har inte heller någon men verkar coolt. hur mycket behöver man punga upp?0x2142 skrev:Som vanligt får man inga vettiga svar utan en massa kommentarer från folk som inte verkar ha nåt liv
unlock26 skrev:Toppar den runt 100 eller? En liten filmsnutt på skapelsen vill vi se
Mr Gixxer skrev:Kan bara säga Coolt Och va fa.... allt går väll att trimma
Polarn åkte till korv mojjen med vanliga karten en gång och det blev viss uppståndelse på länsman
Kan tänka mig att man blir stoppad ett antal gånger med en sådan maskin innan bylingen kopplat att den e laglig (tills man trimmat den)
Richie skrev:är det din röda på bilden och finns det flera i stockholm? om du är ensam så mötte jag dig med lastbilen på norra stationsgatan häromdagarna... Coolt att se en sån på gatan, men jag hoppas verkligen att ingen ouppmärksam jävel missar dig i backspegeln eller nåt... Riktigt coolt iaf att den är LAGLIG! Släng på en fetare motor också så blir det riktigt nice
Vad klassas den som för fordon? Asså vilka lagar måste man följa o vilka slipper man? Vad måste man ha för körkort o sånt?
Grattis iaf.!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |