Kört hela vintern dock mest runt Malmö lund ystad trakten så inte hela Skåne. Ja hade dock oroat mig mer för diesel spill. Inte känt nåt nämnvärt grus , diesel däremot. Ofrivilliga bredställ i rondeller får skinkorna att dra ihop sig en del
Jag tror inte ens att de sandar i sydvästra Skåne
Ok, tack för svar, men jag tycker det är lite otäckt med gruset. Kör du även på mindre vägar?
Någon som vet när vägarna rensas? Norra Skåne?
Jag har tänkt att köra uppåt nordväst en dag och upp mot Växjö en annan, någon som vet hur det ser ut där?
Ok, tack för svar, men jag tycker det är lite otäckt med gruset. Kör du även på mindre vägar?
Jag har tänkt att köra uppåt nordväst en dag och upp mot Växjö en annan, någon som vet hur det ser ut där?
Körde runt Söderåsen idag och det var inga som helst problem. Ligger lite enstaka grus vid anslutning till vissa korsningar på de mindre vägarna, men annars är det fritt fram, uppe på Söderåsen är det nog lite värre kan jag tro.Ok, tack för svar, men jag tycker det är lite otäckt med gruset. Kör du även på mindre vägar?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|