Det är inte skylt bak vi diskuterar BTT
Det var bara en parallell för att besvara era påståenden om försämrad stabilitet, köregenskaper, wobbel, aerodynamik... så skit i det om du inte fattade!
Har du ens läst det jag skrev i mitt första inlägg självklart kan man inte ha en likadan regskylt fram som sitter bak
Du som har svar på allting kom med någonting som INTE talar för klistermärke fram istället för att gnälla på hur pinsama och löjliga mina inlägg är.
Överens?! Jag TROR ju också att det blir klisterlapp...
Trycker du alldrig ner huvudet bakom kåpglaset eller?. Alla kör ju olika, har olika hojar så alla gör inte som du om du nu tycker det är konstigt att titta genom kåpglaset lite. Och jag vill ha "fri sikt" genom mitt kåpglas
Visst tittar jag genom kåpglaset ibland, kan dock räkna tillfällena på mina fingrar under fem års sporthojsåkande.
Och vid de tillfällena hade jag inte en chans att se varken djur eller hål i vägen innan det hade varit för sent...(du förstår säker att jag menar att det går rätt fort när man ligger och kikar genom kåpglaset)
Men visst, en klisterlapp på kåpglaset (läs vindrutan) på en custom gör sig kanske inte så bra...
Hur mycket hjälper regklisterlapp när hälften av alla hojåkare åker med spegelvisir? Om det inte är ägandeansvar som är huvudmålet igentligen för staten här vad tror du?
Vet faktiskt inte vad staten vill...
Precis! Klisterlapp eller vanlig, spelar ingen roll så länge det inte blir ägandeansvar.
MEN, du skrev ju att en klisterlappskylt blir för liten för att kunna tydas på fotona...har du ändrat dig bara för att jag skrev att det går att tyda en rätt liten skylt...?
Jag påstår inget jag skriver bara vad jag tycker o tänker det betyder inte att jag har rätt alltid. Men en ide/lösning på problem kan alltid växa från små bitar som från början verkar helt crazy och dumma det ska alldrig förbises.
Jag skriver också vad jag tycker och tänker, dessutom så påstår jag det också