Välj en av två-leken

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
spectre skrev:
caiproska för fan ( vad i helvete det nu är )


Tid tagar ur eller micro vågs ugn?

Caiprinoshka:
Vodka
Råsocker
Lime
Krossad is :fyllisar

micro såklart. den kan man ta tid med men försök laga mat med ett tidtagarur :gnissla


dyngrak eller salongsberusad?


@edit: lite kuriosa för den som vill ha en Caipirinha istället för en Caiprinoshka, byt ut vodkan mot cachaça :tummenupp
 
Last edited:

saltvatten

Super Hjälte
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Kawa er6 -06
newstead skrev:
Caiprinoshka:
Vodka
Råsocker
Lime
Krossad is :fyllisar

micro såklart. den kan man ta tid med men försök laga mat med ett tidtagarur :gnissla


dyngrak eller salongsberusad?


@edit: lite kuriosa för den som vill ha en Caipirinha istället för en Caiprinoshka, byt ut vodkan mot cachaça :tummenupp
Salongsberusad

blå bär eller smul tron?
 

Zita

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2005
Ort
Västerås
Hoj
cbr 600f -97
saltvatten skrev:
Salongsberusad

blå bär eller smul tron?

Smultron.


hrm.... varför ska nån alltid hinna svara före mig :mad: :gnissla

Ja då säger jag :banana för den dansar mkt finare

Julafton eller nyår.
 
Last edited:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Thermal skrev:
Kröka till det ikväll eller vänta tills juldagen?

Varför välja? :va

spectre skrev:
Skinka alla dagar.

Here we go again..

En sill i röven på :tuttar sambon hehe eller en hink med kobajs i ansiktet på :tuttar sambon hehe?

En sill i röven såklart! Det luktar ju ändå fisk därnere :arsele

En ispärla i ansiktet eller en snöboll på pungen?
 

Jonathan

Guest
spectre skrev:
Snaps



Bli kittlad i stjärten av en elefant snabel eller dra sig själv i pungen tills man svimmar?

Kittlad av en elefantsnabel.



Att vara 18 för evigt eller köra doggy med sambon :tuttar hehe samtidigt som man spikar panel med vänsterhanden ?
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Jonathan skrev:
Kittlad av en elefantsnabel.



Att vara 18 för evigt eller köra doggy med sambon :tuttar hehe samtidigt som man spikar panel med vänsterhanden ?

:rofl inte för att spamma min egen tråd men det där var då bland det dummaste/fulaste jag har läst!

18 för evigt, har ingen sambo eller panel

Vakna upp med huvudvärk och trasiga kläder i en snöig gränd i kiruna eller bara ha kalsonger och t-shirt i två månader, det måste vara samma par och de får inte tvättas
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
honkiie skrev:
:rofl inte för att spamma min egen tråd men det där var då bland det dummaste/fulaste jag har läst!

18 för evigt, har ingen sambo eller panel

Vakna upp med huvudvärk och trasiga kläder i en snöig gränd i kiruna eller bara ha kalsonger och t-shirt i två månader, det måste vara samma par och de får inte tvättas




Det senaste alternativet ifall jag får ha min dags färska tröja som det står " JAG ÄR CP "


Bita tånaglar på sambon :tuttar hehe och ringa samtal till samtliga byggföretag i hela sverige och fråga hur mycket dom ska ha för att spika panel i köket varje dag eller lyssna på din flickväns jävla tjat hela tiden?
 

saltvatten

Super Hjälte
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Kawa er6 -06
spectre skrev:
Det senaste alternativet ifall jag får ha min dags färska tröja som det står " JAG ÄR CP "


Bita tånaglar på sambon :tuttar hehe och ringa samtal till samtliga byggföretag i hela sverige och fråga hur mycket dom ska ha för att spika panel i köket varje dag eller lyssna på din flickväns jävla tjat hela tiden?
lyssna på flickvännens tjôt. Fötter är fan äckligt.

Använda sill i stället för toapapper i 7 år eller vara tvungen att slicka på varenda dörrhandtag du förevigt kommer att använda?
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
saltvatten skrev:
lyssna på flickvännens tjôt. Fötter är fan äckligt.

Använda sill i stället för toapapper i 7 år eller vara tvungen att slicka på varenda dörrhandtag du förevigt kommer att använda?

Sill istället för toapapper, då kan man ju ha fjäll + konkelbär i aset. Lär ju vara ganska mysigt.

Skita på dig Live i TV eller tvingas lyssna på Shirley Clamps jävla skit låt " jag lever mitt liv som i mina drömmar" varenda sekund som är kvar av ditt liv?

[BTW så fattar jag inte hur alla radiokanaler man kan få in på mina jävla radiokåpor lyckas med att spela den från 06.30 - 16.00 varje jävla dag :huvet ]
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top