Välkomna Stockholmare!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hej på er alla!

Gör eran röst hörd och säg att ni finns till.

Syftet med forumet bör vara att samla ihop sig och ha än roligare år 2007. Vad sägs? :yoparty

Jag bor i Södertälje (lite utanför) och har iaf 08 på hemnumret. Så jag hör hit :) Ska förhoppningsvis skaffa en gathoj i år, en ZXR 400. :rock

Dr.Bike

Guest
Great med ett forum! Jag skulle varit först tänkte jag, men rojtern hängde sig! :)
Grattis Bajkerwoman för att ha hunnit före!
@Swedie: jag bor 500m utanför 08-gränsen...men hoppas ju få hänga här ändå! :D

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Gul Hornet 600
Själv bor jag i Fruängen sen ett par år tillbaka. So I belong. =)

Nu ska bara hojen bli reparerad så man kan köra igång på riktigt. Delarna är iaf beställda, sade verkstaden. :tummenupp

Hazzeman

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
En gul/svart!
Hej hopp.

Lulebo ursprungligen, men bor nu i Solna sen 1 månad tillbaka. Vet dock inte om jag räknar mig som stockholmare.... än :) fast jag kanske får hänga här ändå?

Hämtar upp min nya hoj om några veckor, en gul Tiger 1050, sen är jag redo för lite MC-träffar!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hur ska vi göra med Stockholmsåka-tråden? Frågan är om det forumet ska specificeras ner till klubbforum / regionsforum istället.

2869365 Ok, vi börjar med att komma och fika hos dig i em då? Vi ska ju söderut:tummenupp
Fram med påsktårtan!
hehe, det vore trevligt, men inte idag. När jag har egen hoj har jag inga problem med det så länge det är civiliserat. Nyinflyttad på en gata med så att säga radhus och för stora träffar här = inte vän med grannarna längre. Det räckte med att jag stod med aprilia och torrgasade så precis alla på gatan hörde det. :)

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Great succes! :) Bor åt helvete men jag åker bara i sthlm och med sthlm'sfolk så jag antar att jag sätter ner mitt nätta arsle här.

Hur ska vi göra med Stockholmsåka-tråden?

OT/spamm-trådar får väl inte finnas?! :rolleyes:

-@

I mitten på Maj kommer jag hem igen, då ska vi spöa den lille kaninen! :D
Igen! :D :D

Låt mig ta hand om turen i salladen den här gången då, jag vet att du bara ville ha min uppmärksamhet men det var inte riktigt rätt att göra det på det viset... (du kommer få höra det tills örona blöööööder :hihi )

:pannkyss

-@

Last edited:

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Tycker stockholmsåkatråden flyttas hit.

Det kan den förvisso göra, fast förhoppningsvis blir det nu flera separerade åkatrådar nu när vi har en hel stockholmsforumgrupp?

Eller en söndagsåkatråd, en onsdagsåka tråd.. osv osv :tummenupp Vi får väl se hur det artar sig.

O hej förresten, jag bor i Aspudden, några fler i närheten?

Dr.Bike

Guest
Det kan den förvisso göra, fast förhoppningsvis blir det nu flera separerade åkatrådar nu när vi har en hel stockholmsforumgrupp?

Eller en söndagsåkatråd, en onsdagsåka tråd.. osv osv :tummenupp Vi får väl se hur det artar sig.

O hej förresten, jag bor i Aspudden, några fler i närheten?

Ja ja, visst för tusan!
Att flytta den tråden hit är ju bara början, sen hoppas jag oxå att det dyker upp separata trådar vartefter, så man kan skilja på dem!

Låt mig ta hand om turen i salladen den här gången då, jag vet att du bara ville ha min uppmärksamhet men det var inte riktigt rätt att göra det på det viset... (du kommer få höra det tills örona blöööööder :hihi )

:pannkyss

-@

Herre min je så truten går på dig lillebror! :jäs

Last edited:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Hur ska vi göra med Stockholmsåka-tråden? Frågan är om det forumet ska specificeras ner till klubbforum / regionsforum istället.

hehe, det vore trevligt, men inte idag. När jag har egen hoj har jag inga problem med det så länge det är civiliserat. Nyinflyttad på en gata med så att säga radhus och för stora träffar här = inte vän med grannarna längre. Det räckte med att jag stod med aprilia och torrgasade så precis alla på gatan hörde det. :)

Fegis;)

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Säger väl hej här ändå, har inte 08 på riktnumret men fan inte speciellt långt ifrån.
Åker nästan bara med Sthlms folk.
Glad påsk.:yoparty

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Får jag föreslå att stockholmsåkartråden dödas eftersom den är lång som ett ont år...
Dela upp den i norr och söder samt onsdags-tråd:tummenupp

Vill gärna ha en tjej:tuttar -hörna i sthlmstråden också om man får lust att bara åka med likasinnade airbagutrustade:D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln