Välkomna Stockholmare!

TheElmer

Dyslektisk ordpolis
Gick med
24 Mar 2007
Ort
där ibland.
Hoj
Toppluva
Well jag ska säga hej här med då..
Bor gör jag i västertorp. Kör på en Honda CBR 900 fajtör.
Nybliven korttagare.
Fast uppenbarligen borde jag inte ha ett körkort. Va allt för roligt att köra.
Så jag hänger med på alla möjliga körningar..
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Oj en Sthlmtråd som jag har missat. Coooolt bor i Haninge med mina två hojjar å Croc. Hänger gärna med ut på körning någon gång.
 

miken

Back with a new bike
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Stockholm
Hoj
ZX-10R -08
Den här tråden hade jag också missat :)

Bor på norrmalm och åker en ZX-10R. Har fått hojåterfall efter att ha varit hojlös i 5 år (ej frivilligt, utan pga skada).
 

BalanceBoy

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2007
Ort
Birkastan
Hoj
Ducati 748
Tjena,

Bor i Vasastan kör Ducati, har varit en passiv åskådare på forumet och visat mig på någon onsdgaskörning.
 

cabron

Ny medlem
Gick med
20 May 2007
Ort
Danderyd
Hoj
R6 -00
ja då kanske man ska dundra av min tredje post på forumet!

Bor i mörby centrum. Börjar närma mig 30 år. Har haft kortet i snart 2 år, dvs tror att jag fortf. har den överjävliga prövotiden kvar, om man nu har lika lång även fast man har "vanligt" körkort.
Leker runt på en blå kawa z750. Har försökt finna tid till att åka med på en gruppkörning men dock ej lyckats, ännu.
 

TheElmer

Dyslektisk ordpolis
Gick med
24 Mar 2007
Ort
där ibland.
Hoj
Toppluva
ja då kanske man ska dundra av min tredje post på forumet!

Bor i mörby centrum. Börjar närma mig 30 år. Har haft kortet i snart 2 år, dvs tror att jag fortf. har den överjävliga prövotiden kvar, om man nu har lika lång även fast man har "vanligt" körkort.
Leker runt på en blå kawa z750. Har försökt finna tid till att åka med på en gruppkörning men dock ej lyckats, ännu.

Välkommen..
Har du B kort sedan tidigare så har du ingen prövotid på körkort som du tar efter B kortet eller det nu tog först.
Om du har kvar dit första körkort så ser du nere i vänstra hörnet datum för prövotid.. Det finns sen inte på de andra korten om du tagit dem efter prövotiden på det första..
Dax att lägga ner att skriva känns som jag svamlar bort mig..
 

ManWhore

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2005
Ort
Bromma
Hoj
R1 -01 posörsvart
Jag heter Daniel och är nyinflyttad i Sätra, kommer från Vällingby. Följer gärna med på lite snabbkörning emellanåt. De flesta jag känner har börjat sälja av sina hojjar, trist.
 

Mcgromit

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2007
Ort
Södertälje
Hoj
Hornet -07
Hallå alla

Är oxå sthlm bo. om man kan kalla mig det.. bor utanför Södertälje, Ny taget kort och införskaffat en Honda CBF600.

Hoppas på lite roliga träffar här i området snart så man får lära sig lite roliga vägar och träffa andra mc tokar!

// Ha det!
 

kiddie

"Medlem"
Gick med
30 Nov 2006
Ort
Söderort
Hoj
ingen direkt körbar
Tjena.

Tänkte bli lite mer aktiv på SH-forumet och ska även försöka hänga med ut på lite körningar. Kör en svart Honda CBR 1100 XX Super Blackbird '97. Bor i midsommarkransen. Haft mc-kort sedan slutet på förra sommaren.
Har precis börjat köra på SMC's körningar på Rörken och Tuvängen vilket är grymt kul och lärorikt. I övrigt ses jag oftast på krokiga vägar på södertörn, kryssandes i rusningstrafiken på essingeleden (jobbar i kista science tower) eller vid hornstull.

/m
 

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Jaa, jag har som norrlänning hamnat på den lilla Lidingön, jag.
Hittills trivs jag skitbra, men har ingenstans att ha moppen, så jag krängde faktiskt iväg den. Trist är bara förnamnet. Om nån vet nåt ställe där man kan förvara en hoj så är jag idel öra. Jag bor alldeles intill "Lidingö MCklubb", men vet verkligen inte om de är aktiva eller inte, verkar smådött.
Ja.
jag ska iaf vinka från höften när jag ser er andra glada mopedister.
 

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
CBR1000RR Repsol
Den här tråden hade jag inte sett.

22-årig Huddingebo som för det mesta åker runt för mig själv pga feghet? Har börjat stilla mitt hormonstinna beteende med banåkningar och ses därför ofta i snigelfart på bulten eller runt city.

Nyss blivit ägare till en ny maskin och försöker att klämma in 100-milaservicen innan det blir dax för åsen den 23:e.

Kanske vågar mig ut på en onsdagskörning om det fortfarande finns någon lugn grupp?

PS. Om någon skall upp till SMC:s körning på åsen den 23:e så kan ni ju hojta till. Kommer åka upp den 22:a och då kanske med släp.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top