Välkomna Stockholmare!

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Va du va bitter ida då!!??

Du kanske kan tala om vad denna tråd handlar om, från början.
Inte e de körning iaf.
"Nya" Stockholmsåkatråden va ju urspårad redan efter 5-6 inlägg, e uppe på 5-6 sidor o knappt avhandlat en ända körning väl...!?:va

Den här heter "Välkomna Stockholmare", o handlar om?? Presentationer??

...ja och jag var bara snäll och erbjöd en privatlektion i min egenskap av sporthojsinstruktör:)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Va du va bitter ida då!!??

Du kanske kan tala om vad denna tråd handlar om, från början.
Inte e de körning iaf.
"Nya" Stockholmsåkatråden va ju urspårad redan efter 5-6 inlägg, e uppe på 5-6 sidor o knappt avhandlat en ända körning väl...!?:va

Den här heter "Välkomna Stockholmare", o handlar om?? Presentationer??

Läs inlägg 34 i denna tråd av Swedie! Ja, denna tråd handlar om presentationer, så då vill jag läsa sånna, inte spam. DU som själv har gnällt om hur lätt trådar spårar ut borde väl föregå med bättre exempel? Jag har inte medverkat till nått spam i nya Stockholmsåkartråden så varför ta upp det med mig?
Vill ni mig nått mer offtopic, så skicka ett PM!

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Ok, nu ska jag vara en ordentlig flicka och presentera mig och inte spamma:tummenupp

Bor i Sollentuna(08) i en bostadsrätt med ett eget litet sött hojgarage precis utanför lägenheten:)
Kör en Gixxer 05 vilken jag är jättenöjd med och som dessutom har fått lite extra lulllull nu i vår!
Jag hänger gärna på och kör med alla sorters hojåkare, både i mindre och större grupper:tummenupp Har ett uselt lokalsinne så tycker inte om att leda turer.
Jobbar skift så därför kan jag ibland köra mitt på vardagar också om det finns nån likasinnad här?

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Vi verkar vara många som tar det lite piano..så det blir bara och haka på när det är dags :tummenupp

Det låter bra. Jag behöver avrostas utan hets.
Jag är tyvärr som en stimfisk och åker som de andra tills jag upptäcker att det "nog" går för fort.:confused:

Florodoltarzan

Med lem
Gick med
30 Sep 2003
Skjutar-Södermalm förstås, var ska man annars bo?
Hoj
Nu: Kawa VN 800 Bobberbygge. Förut: Suzuki GS 750 -79 RIP, KTM Duke II -02 RIP, Honda CBR 929 RR -01 RIP, Honda Hornet 600 -05 RIP, KTM 640 LC4 -03 RIP, Kawa GPZ 750 -89 RIP
Jag bor på Söder men är aldrig ute och åker i socialdemokratisk formation med hela "mc-community:t". Jag gillar att åka själv eller med mina polare och det räcker bra med det så det så. Det finns ju liksom roligare saker att göra än att kolla på potatisgrisar varje onsdagskväll utanför McDonalds/Skogskyrkogården. Nej, då går det på bakhjulet i motsatt riktning istället, nån kanske har sett en gul 929 med förare iförd ordentliga "sommarskyddskläder" i form av shorts, t-shirt och flip flops (omoget måhända men vem fan orkar, allvarligt?). I så fall var det nog jag...

Tyckte ändå att jag var skyldig att presentera mig eftersom jag bor i stan och åker mycket där av den anledningen.

Bring it on. Heppårä.

//Tarzan

Jacko

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2007
Hoj
KTM690SM
Jag bor på Söder men är aldrig ute och åker i socialdemokratisk formation med hela "mc-community:t". Jag gillar att åka själv eller med mina polare och det räcker bra med det så det så. Det finns ju liksom roligare saker att göra än att kolla på potatisgrisar varje onsdagskväll utanför McDonalds/Skogskyrkogården. Nej, då går det på bakhjulet i motsatt riktning istället, nån kanske har sett en gul 929 med förare iförd ordentliga "sommarskyddskläder" i form av shorts, t-shirt och flip flops (omoget måhända men vem fan orkar, allvarligt?). I så fall var det nog jag...

Tyckte ändå att jag var skyldig att presentera mig eftersom jag bor i stan och åker mycket där av den anledningen.

Bring it on. Heppårä.

//Tarzan

Snart har du en hel drös med moraltips :D

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Ok, nu ska jag vara en ordentlig flicka och presentera mig och inte spamma:tummenupp

Bor i Sollentuna(08) i en bostadsrätt med ett eget litet sött hojgarage precis utanför lägenheten:)
Kör en Gixxer 05 vilken jag är jättenöjd med och som dessutom har fått lite extra lulllull nu i vår!
Jag hänger gärna på och kör med alla sorters hojåkare, både i mindre och större grupper:tummenupp Har ett uselt lokalsinne så tycker inte om att leda turer.
Jobbar skift så därför kan jag ibland köra mitt på vardagar också om det finns nån likasinnad här?

<----Här har du en till. Är också ledig mitt i veckorna ibland. Jag hojtar till när jag kan och det passar sig. :)

Bl@ck

Medlem
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Honda CB1000RA -16
Hej!

Här är jag...
Inte så active writer här på forumet, mer reader...

Men active biker är jag definitivt :yoparty

Hoppas vi ses där ute :)

DmS

En ständig ombörjare
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
VN800 & GPZ900R
Tjaba!
En 40+ tyresöbo här med gamla rötter i sollentuna :)
Ingen plastraket till hoj direkt, Honda XR400 med taggigt gummi längst ner, väger ingenting och är kul som fanken under 100 blås när det svänger.

Får väl leta krokiga grusvägar och skogsstigar om man ska ha en suck i den här samlingen, där kan ni ju komma med era bläjds och rettor... :D

Är det bara onsdagskvällar på sveav som gäller numera eller är det några härifrån som brukar rasta kusarna vid tyresödonken också?
/Danne

Last edited:

collo

Motorvägsfilosofi
Gick med
24 Mar 2007
Hoj
R1
:tummenupp Samma här! Var I Sollentuna? Själv är jag född å uppvuxen (nåja;) ) I Edsberg...Numer står wigwamen i Krusboda...:)

Trevligt!

Jag bor i Edsberg nu (ursprungligen från GBG, men har hamnat här av någon anledning).
I garaget står två GSX-R 600 (en till mig och en till polaren) så nu har man motivation till att ta kortet! Sen hänger man gärna med på åkturer hela sommaren!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln