Välkomna Stockholmare!

Dr.Bike

Guest
Bonjävel, du kan gott hänga i Uppsala-forumet istället :mad:

;)

Kanduvasjälv din jela nållåttawannabee...bara för att ni feck 08 som nummer när de tog bort lokalprovinserna så inte förortssniffarna kände sig bonniga när de åkte till storstan! :D
Du bor ju på hitsidan (mot Bålsta) om Stäksbron oxå om jag minns rätt!
= du får betala "tull" för att komma in i la stada ;)

Hihi :hihi

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Halloj!

Jag bor långt ute i skogen, men iaf 08 i riktnummer. Har dock ingen hoj att köra i år, men nästa sommar hoppas jag att jag är med två hjul igen!

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Trampcyklar
08 tidigare 0762.
Schysst med egen hörna på forumet, men det känns lite 'nymålat' och tomt än så länge. Fast så snart alla proffsspammare från stockholmsåkatråden hittat hit så lär det väl bli trångt & trevligt:)

Dawe

Guest
Hur ska vi göra med Stockholmsåka-tråden? Frågan är om det forumet ska specificeras ner till klubbforum / regionsforum istället.

Personligen tycker jag att man skall lägga ner "Stockholms åka tråden" och istället starta en ny tråd för varje körning. Så slipper man bläddra igenom en massa blaj för att hitta plats och tid för körningen.
Starta en Träffar/samåkning forum i Stockholmsforumet och ha sen kopior av dom trådarna i vanliga Träffar/samåkaning forumet.

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Personligen tycker jag att man skall lägga ner "Stockholms åka tråden" och istället starta en ny tråd för varje körning. Så slipper man bläddra igenom en massa blaj för att hitta plats och tid för körningen.
Starta en Träffar/samåkning forum i Stockholmsforumet och ha sen kopior av dom trådarna i vanliga Träffar/samåkaning forumet.

Löses enkelt genom att trådskaparen ändrar i första inlägget eller länkar till NYA tråden som sista inlägg i gamla tråden och stänger den. :tummenupp

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
08 tidigare 0762.
Schysst med egen hörna på forumet, men det känns lite 'nymålat' och tomt än så länge. Fast så snart alla proffsspammare från stockholmsåkatråden hittat hit så lär det väl bli trångt & trevligt:)

AAAHHHH kolla en granne!!! var bor du?

mml_42

Skåda inte givet däck i mönstret.
Gick med
21 Sep 2005
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -06, Triumph Tiger 955i -01, Yamaha XJ6 -14
Kul med en sådan här tråd (hmm, för många bira i kroppen för att formulera på ett bra sätt).

Själv bor jag söder om stan och har sett flera här i forumet som kommer härifrån. Har dock inte så mycket koll på folket som är här med det vore trevligt att träffas :D
Ööö, lite mindre vin och bira skulle det nog ha vart för mig i för mig i kväll... :rolleyes:

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Får jag föreslå att stockholmsåkartråden dödas eftersom den är lång som ett ont år...
Dela upp den i norr och söder samt onsdags-tråd:tummenupp

Vill gärna ha en tjej:tuttar -hörna i sthlmstråden också om man får lust att bara åka med likasinnade airbagutrustade:D

Så de som har 75AA är uteslutna? ;-)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
2870577 Personligen tycker jag att man skall lägga ner "Stockholms åka tråden" och istället starta en ny tråd för varje körning. Så slipper man bläddra igenom en massa blaj för att hitta plats och tid för körningen.
Ja, det var vad jag sa till Kapten Blåskägg.

En tråd för varje körning = mycket enklare för en ny person att fatta sig på saker och ting.

Stockholmstråden brukar bli en ren spamtråd vanligtsvis.

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)

En tråd för varje körning = mycket enklare för en ny person att fatta sig på saker och ting.

Åtminstone efteråt... :D
Men tanken med en separat tråd är bra..

Dawe

Guest

Jag tror även iden med Stockholms åktrådar finns på två ställen dvs både Stockholmsforumets Träffar/samåka forum och i vanliga Träffar/samåka forumet är bra. Dvs om man lägger in en tråd om körning i Stockholms forumets Träffar/samåka forum så bildas det automatiskt en länk i vanliga Träffar/samåka forumet men med förtexten Sthlm:xxxxxxxxxxxxx.
Annars kanske dom som är nya på forumet aldrig hittar dom trådarna för att dom är på "fel" ställe. Dom kommer ju leta på vanliga Träffar/samåka forumet.
Problemet är ju när någon Stockholmare lägger ut en åk tråd i vanliga Träffar/samåka forumet. Den kommer ju inte synas i Stockholms forumets Träffar/samåka forum där kanske dom flesta letar.
Det är det där med ändan bak.
Kanske låta åktrådarna ligga kvar i vanliga Träffar/samåka forumet:va

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Hej Hej! :)
Första säsongen förmig i år.. Har en Honda cbr 600 f2 :)
Hoppas man får ett bra år med er..:yoparty :tummenupp

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Midsommarkransen - första säsongen efter nårgra års uppehåll - KTM 950

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras