Gör inte detta nu till en höger-vänsterfråga, vi har haft nog med såna trådar och det har inte med saken att göra. Det hade lika gärna kunnat vara S. Tycker det är humor jaghenkablyfot skrev:Förbannadefeministkommunistiskamoralpredikandekärringarogubbjävlar!!
V
K-Micke skrev:Lika bra att vänsterpartiet blir ett renodlat feministparti, det finns ju ändå ingen annan användning för deras kommunistfloskler om klassamhället.
Menar du att vi lever i ett klassfritt samhälle? Det köper jag inte för fem öre, klasserna finns kvar även om dom inte ser likadana ut som för 100 år sen. Man måste inte vara vänsterpartist för att se orättvisorna i samhället.K-Micke skrev:det finns ju ändå ingen annan användning för deras kommunistfloskler om klassamhället.
Holger skrev:...hur ofta talas det om saker som inte är lika bra för män?
URRninja skrev:Hur menar du? Vilka är flosklerna, vad är det kommunistiska med dom och vad har det med feminism att göra?
URRninja skrev:Som vadå till exempel?
watson skrev:Tex. Pressen som killar har på sig att vara "gentlemen" för om de inte är det, så blir de automatiskt mansgrisar....
/FW
Holger skrev:vi har ingen mansdag sen har jag blivit nekad jobb för att jag är kille :-(
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|