Maxout
Mr
Byt avatar, ja äter!Swedie skrev:Ah! Wunderbar! Man tror ju knappt det är sant att det GÅR att det ska åter igen bli en sommar i år!
Byt avatar, ja äter!Swedie skrev:Ah! Wunderbar! Man tror ju knappt det är sant att det GÅR att det ska åter igen bli en sommar i år!
Sluta läs mina trådar dåMostWanted skrev:Byt avatar, ja äter!
Hur visste du!!Need4Speed skrev:Det är kallt i hela Sverige just nu men i Eskilstuna verkar det vara snor-kallt...
Ska döva smärtorna med en tripp till varmare bräddgrader snart
Swedie skrev:Nu är MC säsongen snart här. Var ute o gick och solen värmde även fast det står -7 på skalan, man blir alldeles glad inombords! Jag har klarat mig ända tills nu att inte ha det där besväret av att inte kunna köra. Nu när vårtecknena på sätt o vis är här (även om det var köldrekord i natt i södra lappland), så börjar jag bli rättså onormal i mitt uppförande. Även kramdjur får agera gasrulle i brist på riktiga hojen.
Hur går eran väntan? Sitter ni o blir tokiga oxå? vad gör ni för att avhjälpa?
Mandus skrev:Swedie, vad har du gjort med din fina bild???!! Och nästa fråga som jag vet alla med mig som inte fattar vad det är ställer sig: VAD FAAN HAR DU GJORT PÅ FINGRET??
HönaPower skrev:Swedie...ta BORT AVATAREN annars bojkottar vi sajten!!!!
Swedie skrev:Nu är MC säsongen snart här.
Hur går eran väntan? Sitter ni o blir tokiga oxå? vad gör ni för att avhjälpa?
lärarn skrev:-23 grader i morse, suck. Tittar på faster 3-4 ggr i veckan, men det blir man ju inte mindre sugen av eller. Långfredagen blir det premiär, oavsett väder. Parad Kristinehamn-Filipstad-Karlstad med många hojar.
lärarn skrev:He, He. Bra idé att lägga sig långt fram så man slipper få läderfransar i drivpaketet .
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|