Solid snake skrev:Men hallåja daaaaa !
Detta är en yamaha, det kan va hur mycket som helst som är fel på den ju!!! Daaaa !
Nä jag vill ingen yama-ha...DJM skrev:jaa, en yamaha kan man ju inte ha :kocko
NSR_Martin skrev:Nä jag vill ingen yama-ha...
Gisses måste gottgöra allt det här spammandet på nått sätt....
Somehow skrev:huh? vad har NSR_Martin gjort nu då?
Men jag tror det är mer fel än vad han skriver, så det lutar nog åt en lite dyrare/bättre hoj..den där hade dessutom haft 11 ägare vilket jag tycker låter som en himmla massa...
Jepp sant.. vissa har tillockmed flera 125or under dom 2 åren . min tror jag hade haft 9 ägare före mig. 86:a.Fruxo skrev:125orna har man ju bara 2 år ändå så d blir ju många ägare =)
Ja, vissa sånna där jävla rika lyxlirande snobbar har två hojar samtidigt t.o.m. :kockophilsson skrev:Jepp sant.. vissa har tillockmed flera 125or under dom 2 åren . min tror jag hade haft 9 ägare före mig. 86:a.
NSR_Martin skrev:Ja, vissa sånna där jävla rika lyxlirande snobbar har två hojar samtidigt t.o.m. :kocko
Du är ju 1 av dom..
philsson skrev:Öhm....eh.....öh.... Tänkte inte på detNSR_Martin skrev:Ja, vissa sånna där jävla rika lyxlirande snobbar har två hojar samtidigt t.o.m. :kocko
Du är ju 1 av dom..
Somehow skrev:Har kollat lite på en rätt billig tzr 125, men man brukar ju få vad man betalar för så jag vet inte om det lönar sig att köpa den framför en hoj för säg 10 000 som är i bra skick. Ni kan ju säga vad ni tycker om denna
har en bild, men den vill inte komma fram...
Miss_Orchidee skrev:Bakdäck 2000
Framdäck 1500
Backspegel 250 st
Besiktning ??
Drivpaket 1500
Solid snake skrev:
Mina däck kostade 600 fram o 850 bak.
Backspegel 700
Besiktning 180 tror jag
Drivpaket 500
Var fan handlar du? Eller du kanske lämnar in o får det avskruvat o nytt påplockat?
Solid snake skrev:Var fan handlar du? Eller du kanske lämnar in o får det avskruvat o nytt påplockat?
De e ju sånt man missar..NSR_Martin skrev:Öhm....eh.....öh.... Tänkte inte på det
Men det är klart att 1000kr för ett drivpaket är ganska normalt. oringskedja är dyrt.. 900kr ca. men jag köppte nu en vanlig standard kedja nu.. blev m ycket billigare. frågan är hur lång tid de håller.Miss_Orchidee skrev:Backspegel kollade jag orginal på Yamaha Center, tror att den kostade 250 eller om det va 350....
Villl man ha det bästa bakdäcket så vill man..smakar det så kostar det!
Mitt drivpaket kostade funt 1000 kr tror ja...... orginal då.....
Förövrigt köpte ja inte backepegeln....
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |