världens dyraste hoj

Jag tänker på Ducce Monster med HD-spis =) Fast 207 hästar var ju nice!
Undrar om nå'n rappare köper en och "pimpar" den med raggardump och rosa kedja osv? Usch.

Näe, inge yummi, den var lite små ful juh:confused:

När jag såg dom andra i den andra! tråden så inser jag att eccose bara gör skitfula grejjer!!!!

Last edited:
Alldeles för amerikansk.

Om jag, av någon anledning, skulle lägga över en miljon på en hoj skulle det bli en MV Augusta. End of story.

Nej de va inget o säja jammy för, undra varför så himla dyr, hojen kostar nästan 1,8 miljoner kronor.

Såg för några år sen en sporthoj utan kåpor o en motor på 4cylindrar o 16ventiler o den lämnade 300hk utan turbo, sen va hela hojen mycke brutalare, någon som vet vad den hojen heter, tilvärkades bara i en begränsad upplaga o kostade minst 350 000kr eller om de va 550 000 kr

Last edited:
2150cc+ turbo å bara 207 hk fyfan va dåligt!

kunde inte sagt det bättre själv. Fast den hade väll sina ljusa sidor. Tror dock man kan bygga en hoj som är både bättre och snyggare för en betydligt billigare penning.

E ju fan bedrägeri!!!
Åk med en säck pengar till sveriges bästa hojbyggare och kolla så får man
säkert en snyggare och mer unik hoj för säg....1 200 000:-

Å då har man en hoj som INGEN annan har!
(dom blir ju 10 st som likadanna hojar)

/Dimman

Vilket jävla bojsänke! :gnissla

Ha ha, vilken Kalle Anka moppe. Och priset var ju inget speciellt, det borde man kunna pimpa upp med ett par nävar diamanter och lite bladguld. :D

De som klagar på att den är dyr i förhållande till prestandan har ju totalmissat hela poängen med hojen.

Poängen med den är att inte vem som helst kan köpa den. Det spelar ingen roll om du har turbotrimmat den Hajjabysa och plockar ut 68 000 000 hk ur den till ett pris av 14.90 pesetas.

Att köpa en Eccose lär ju handla om att man har råd att köpa den och kreti... och... pleti... inte... har... råd... med... det...

Personligen tycker jag väl att den var sådär, lite väl mycket disparata linjer och mishmash vad gäller designen. Men frånvaron av kåpor och jox är ju positivt i mina ögon.

Last edited:
Poängen med den är att inte vem som helst kan köpa den. Det spelar ingen roll om du har turbotrimmat den Hajjabysa och plockar ut 68 000 000 hk ur den till ett pris av 14.90 pesetas.

Att köpa en Eccose lär ju handla om att man har råd att köpa den och kreti... och... pleti... inte... har... råd... med... det...

Exakt! Så slapp jag skriva det.
Hela tråden är ju full av typiska svenskar med den svenska mentaliteten som går o köper hus för lika lite som en sjysst motorcykel kostar :rolleyes:

Det kommer dröja innan man får se lite kvalité i detta landet...(hojen ovan borträknat)

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back