Världens fulaste motorcykel?

Pelle81

Luktar smegma, mysk och svett
Gick med
22 May 2005
Hoj
Veteranare av olika slag
Fulaste cycklen....

Jag bara måste ta mitt ansvar och skälla lite...
NI HAR FEL....
fick tillfälle att prova en Hd Sportster idag och det började med att jag provsatt den för att jag enligt ägaren skulle provasitta en "riktig" motorcyckel (vet inte varför jag överhuvudet taget alls satte mig på skiten...)
Det var den äckligaste fulaste mest obekväma "hoj" jag någon sin åkt på.... Och jag har haft en yamaha rd125lc från 82 och den var fantamej bekvämare.
Alltså mitt bidrag blir HD Sportster.

badcat

Bakslang!? Fan det låter ju äckligt!
Gick med
26 May 2005
Hoj
TL1000s
Goose skrev:
Kan säkerligen vara så, men då det endast togs in ett fåtal Yamma turbo i Sverige och alla dessa var grålackade, så var min säkerligen den första som lackades röd, sålde den faktiskt bara för 2 år sedan efter att den stått 4 år i garaget tillsammans med mina andra hojar,,,,men va fan kul att se en gammal favorit som nominerad till fulaste MC,,,,,,,,,,vilket den absolut inte var (och fortfarande inte är) draget i Yamma XJ 650T var ´helt OK, drog de flesta hojar vid ca 4500 varv.....förutom Bandit 1200 såklart....hehe :banana
GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP!!!!! :hihi
Ural sport classic eller va fan den hette..med sidovagn dessutom, helt klart en styggelse! :eek:

twinman

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
TL1000s
von reisen skrev:
HD alla modeller valfri årsmodell. Klart fulast alla kategorier. :D
Kunde inte ha sagt det bättre själv *L* Men värst av allt är ju ägarna till dessa tingestar..........................

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
twinman skrev:
Kunde inte ha sagt det bättre själv *L* Men värst av allt är ju ägarna till dessa tingestar..........................

don't be hatin'

:krama istället

Har en massa polare som åker HD...hur trevliga och goa som helst.

Billson

South Coast Supermotards #95
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
Tja, varför inte? Här kommer en till :tummenupp

Bifogat

• 55-55981402755.jpg
    55-55981402755.jpg
    41.7 KB · Visningar: 221

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Josafan skrev:
:finger

Har du sett en i verkligheten? :va
Haha, jag har sett hyggligt många. Grisful och är med på alla listor om världens sämsta motorcyklar :fakta

Tamburini-Starck 29-0 :rofl

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
enhjuling skrev:
En kandidat kanske?
attachment.php

....eh? V8?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Jag har en grym kandidat som nästan är i klass med "Die über X-jell"... gränslade den på gotland nu på Lelleträffen! Aset har en BILMOTOR från citroën på 1300cc :skrämd och var bland det groteskaste jag sett, kolla in kåpan!! Ägaren är mäkta stolt kan jag meddela!

Edit:sitter på jobbet nu och har inte bilden här men lägger upp den ikväll, lovar! En varning ,bilden är mörk och i ej bästa tänkbara kvalitet... men den kommer snart....

Last edited:

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Kongo skrev:
Jag har en grym kandidat som nästan är i klass med "Die über X-jell"... gränslade den på gotland nu på Lelleträffen! Aset har en BILMOTOR från citroën på 1300cc :skrämd och var bland det groteskaste jag sett, kolla in kåpan!! Ägaren är mäkta stolt kan jag meddela!

Edit:sitter på jobbet nu och har inte bilden här men lägger upp den ikväll, lovar! En varning ,bilden är mörk och i ej bästa tänkbara kvalitet... men den kommer snart....
HÄR ÄR DEN!!!! :Bugar :Bugar :3freak :3freak

EDIT: Vet inte hur jag kan få den större, detta verkar vara max vad jag kan lägga upp, men jag har ju sett betydligt större bilder??!!

Bifogat

• X-JELLKÅPAN 2.gif
    X-JELLKÅPAN 2.gif
    60.5 KB · Visningar: 327
Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...