Världens fulaste motorcykel?

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
Macho Woman skrev:
I know. Skojar lite bara. Tycker att det är schyst att killen är ute och kör motorcykel. Alla grabbar som kör hoj är tilltalande!

Näe du, det kan dom fasiken inte vara. Du är väldigt snäll o mind i tonen, men ljug inte. Jag bifogar ett exempel, Kermit från Nordslingan

Eftersom debatten svävade ut i huruvida man får hänga ut folk eller inte, så är huvudet bortmaskat. Som ni kan se på bilden är den tagen utomlands, vilket gör personen ännu svårare att identifiera.

Sen är det ju såhär, att om man väljer att klä sig väldigt annorlunda (som t.ex punkare, folk med etniska kläder etc) så får man vara beredd på att folk i gemen tycker man är annorlunda. Klarar man inte det får man nog omvärdera sina klädesplagg. Man ställer sig inte i skottlinjen och blir arg för att dom skjuter på en.
 

Bifogat

  • Nurburgring 20040823 047 copy.jpg
    Nurburgring 20040823 047 copy.jpg
    134 KB · Visningar: 521
Last edited:

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Peder Rosberg skrev:
Ramlade in på denna sida, när jag letade efter Ronnies Lotus 72a.
Förövrigt världens vackraste f1a
Men du vet väl att det inte är en modell av Ronnies Lotus på bilden?

EDIT: Har en likadan men har slarvat bort dragbilen och släpet :( Eller mina bröder gjorde men det spelar ingen roll...
 

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
An3Azz skrev:
Samt E som är kåplös och bara marginellt vackrare än ES/EF

Jo, den är inte direkt jättesnygg men inte jätteful heller.

:näsblod

Jag skulle nog kunna tänka mig en sådan som en andra hoj till skolan de dagar det är dåligt väder, som fattig student i alla fall...

När jag börjar jobba så kan man förstås skaffa sig en hayabusa som andra hoj och att köra när det är dåligt väder :3freak
 

Bifogat

  • 1985_GS1150E_red_450.jpg
    1985_GS1150E_red_450.jpg
    30.4 KB · Visningar: 214
Last edited:

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Att ingen nämnt denna är ju ett under då den borde vinna alla kategorier.
(Om nu goldwing hade varit en motorcykel så hade den vunnit såklart)
 

Bifogat

  • Suzuki-VS800-Intruder-1992.jpg
    Suzuki-VS800-Intruder-1992.jpg
    99.1 KB · Visningar: 231

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
burner skrev:
Jo, den är inte direkt jättesnygg men inte jätteful heller.

:näsblod

Jag skulle nog kunna tänka mig en sådan som en andra hoj till skolan de dagar det är dåligt väder, som fattig student i alla fall...

När jag börjar jobba så kan man förstås skaffa sig en hayabusa som andra hoj och att köra när det är dåligt väder :3freak


Nej iofs är 1100:an rätt ok, men jag tycker inte om 750 E :D Vi har förresten missat denna va? :mattias
 

Bifogat

  • Virago-535-cees.jpg
    Virago-535-cees.jpg
    69.8 KB · Visningar: 163

Goose

www.adobe.com
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Solna
Hoj
Tillbaka i Kawwastallet-->ZXR750
An3Azz skrev:
Denna är fan inte heller snygg, nån Yamaha Turbo

hehe, fy fan trodde aldrig att jag skulle få se min gamla omlackade Yamma XJ650 Turbo på bild igen,,,,Kärlek, när den var ny så var den faktiskt snygg.

Tröttnade på den fula gråa orginalfärgen och lackade om den till rött,,,,Jag är ju inte hundra på att detta är just min gamla
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Goose skrev:
hehe, fy fan trodde aldrig att jag skulle få se min gamla omlackade Yamma XJ650 Turbo på bild igen,,,,Kärlek, när den var ny så var den faktiskt snygg.

Tröttnade på den fula gråa orginalfärgen och lackade om den till rött,,,,Jag är ju inte hundra på att detta är just min gamla


Bilden är snodd från en amerikansk sida om jag inte missminner mig, men det kan ju va din gamla iaf. :D
 

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Finland, Jakobstad
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Surre skrev:
...verkar vara jänkare, faktiskt...och tvåhjulsdriven, dessutom!

www.rokonworld.com

Finns en på det lokala mc-museet... gissa vem som sett den "live" :)

Nä, men, skämt åsido... användes (åtm.) i Canada när dom jagade björn för att dra ut kropparna ur skogen... därav två-hjulsdriften och de maffiga däcken... :tummenupp

Vill du ha en till smaskig detalj... hjulen fungerar även som tankar där man hade vatten eller konjak... :fakta :hihi
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
yonsson skrev:
Att ingen nämnt denna är ju ett under då den borde vinna alla kategorier.
(Om nu goldwing hade varit en motorcykel så hade den vunnit såklart)
Farsan har en Intruder 1400 och den är råare än 800, men ja, 800an ser lite klen ut :3freak

Själv tycker jag att det är K1an som vinner fulast-priset
 

Goose

www.adobe.com
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Solna
Hoj
Tillbaka i Kawwastallet-->ZXR750
An3Azz skrev:
Bilden är snodd från en amerikansk sida om jag inte missminner mig, men det kan ju va din gamla iaf. :D

Kan säkerligen vara så, men då det endast togs in ett fåtal Yamma turbo i Sverige och alla dessa var grålackade, så var min säkerligen den första som lackades röd, sålde den faktiskt bara för 2 år sedan efter att den stått 4 år i garaget tillsammans med mina andra hojar,,,,men va fan kul att se en gammal favorit som nominerad till fulaste MC,,,,,,,,,,vilket den absolut inte var (och fortfarande inte är) draget i Yamma XJ 650T var ´helt OK, drog de flesta hojar vid ca 4500 varv.....förutom Bandit 1200 såklart....hehe :banana
 

Ljungqvist

Ute på en åker och åker
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Skövde C
Hoj
TL1000R + KTM 250exc
E22 skrev:
Näää va F.. är detta för barnfasoner ni håller på med..snacka skit om folk som inte ens gjort er något.
Ååå föresten macho woman, du är väll inte så j... fager själv vad jag sett...så lägg den där förskoleatetyden...

Nu var du elak :7peta
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top