Världens Vurpa!!!

-esser-

Min lapp smakar gott!!!
Gick med
24 Mar 2003
Ort
Skaftö (Uddevalla)
Hoj
Aprilia RS 125 -99, Opel Manta
Ja, jag var ute och lekte lite kommer till en vänster kurva och hög hastighet... Mc:n gick över och jag landa på huvudet! Fick åka plingplång taxi till akuten i uddevalla... :D jag var helt borta med en lätt hjärnskakning och en spricka i handen!!! senare på dagen fick jag åka till NÄL i trollhättan och ligga över över natten.. kom hem idag och fick se min skydds utrustning och mc:n.. och förstås platsen där allting hände.. men nu mår jag bra och har ännu en händelse bakom mig!!! :tummenupp

ta det lugnt killar och använd utrustningen det var den som räddade mig!!! :fakta

/axel :squid
 

-esser-

Min lapp smakar gott!!!
Gick med
24 Mar 2003
Ort
Skaftö (Uddevalla)
Hoj
Aprilia RS 125 -99, Opel Manta
jag på min aprilia rs 125 -99

Ja, så här gick det till. Jag var ute och lekte lite kommer till en vänster kurva och hög hastighet... Mc:n gick över och jag landa på huvudet! Fick åka plingplång taxi till akuten i uddevalla... :D jag var helt borta med en lätt hjärnskakning och en spricka i handen!!! senare på dagen fick jag åka till NÄL i trollhättan och ligga över över natten.. kom hem idag och fick se min skydds utrustning och mc:n.. och förstås platsen där allting hände.. men nu mår jag bra och har ännu en händelse bakom mig!!! :tummenupp

ta det lugnt killar och använd utrustningen det var den som räddade mig!!! :fakta

/axel :squid
 

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Avesta
Hoj
Mellan två hojjar just nu
-esser- skrev:
Ja, jag var ute och lekte lite kommer till en vänster kurva och hög hastighet... Mc:n gick över och jag landa på huvudet! Fick åka plingplång taxi till akuten i uddevalla... :D jag var helt borta med en lätt hjärnskakning och en spricka i handen!!! senare på dagen fick jag åka till NÄL i trollhättan och ligga över över natten.. kom hem idag och fick se min skydds utrustning och mc:n.. och förstås platsen där allting hände.. men nu mår jag bra och har ännu en händelse bakom mig!!! :tummenupp

ta det lugnt killar och använd utrustningen det var den som räddade mig!!! :fakta

/axel :squid

Du hade tur du, jag landade som du gjorde ungefär men jag bröt nyckelbenet och fick småblödningar i hjärnan och var borta i skallen i ungefär en vecka.
Oj vad jag har sagt skumma saker under den där veckan, och gjort för den delen med ;)
Gick till matsalen på sjukhuset två gånger medans pappa var och hälsade på, trots att det i princip var rakt på hittade jag inte till baka nån av gångerna :tummenupp
 

-esser-

Min lapp smakar gott!!!
Gick med
24 Mar 2003
Ort
Skaftö (Uddevalla)
Hoj
Aprilia RS 125 -99, Opel Manta
Allting är lugnt... förutom en sak!!! ""POLISEN"" jag har inte hört någonting en men det kommer väl... cykeln är också ok... det är bara att en blinkers och backspegeln har åkt av.. :tummenupp

/axela
 

NeO

Krash Kungen!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-Haninge
Hoj
Yamaha R6 -01 R.I.P
Smart att åka utan kort då!! Tror nog du får vänta på att ta kortet på nått år! Tror nof det är lika bra...

/NeO
 
Gick med
15 May 2003
Ort
Tibro
Hoj
Ingen
-esser- skrev:
Allting är lugnt... förutom en sak!!! ""POLISEN"" jag har inte hört någonting en men det kommer väl... cykeln är också ok... det är bara att en blinkers och backspegeln har åkt av.. :tummenupp

/axela

Jag klota i trösen igår. Skulle klippa en gammal BMW på innern. DÅ klota jag rätt ut i gräset. Hände inte så mycket. Jag reste mig upp, fick hjälp av killen i BMW:n sen stack jag vidare. :D
 

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerhankmo, Finland
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
Jag körde inte en enda gång med min hoj på vägen före jag hade kortet (förutom då jag provade den vid säljaren)

Det är nog bäst att låta cykeln stå förrän man har körkortet tycker jag!
 

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Aprilia Sportcity One
Basse_mollberg skrev:
Jag klota i trösen igår. Skulle klippa en gammal BMW på innern. DÅ klota jag rätt ut i gräset. Hände inte så mycket. Jag reste mig upp, fick hjälp av killen i BMW:n sen stack jag vidare. :D

HAHA! så jävla roligt! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta
 

#2

mellan två hojjar!
Gick med
1 Jul 2003
Ort
Norrbotten
Hoj
Paus
NeO skrev:
Smart att åka utan kort då!! Tror nog du får vänta på att ta kortet på nått år! Tror nof det är lika bra...

/NeO

Jätteskoj å stå å se på en hoj en hel sommar!!
verkligen JÄTTEROLIGT!!! :mad:
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
#2 skrev:
Jätteskoj å stå å se på en hoj en hel sommar!!
verkligen JÄTTEROLIGT!!! :mad:

ehh.. va?! ni menar seriöst att ni kör utan kort för att ni inte orkar ringa runt efter en uppkörningstid? :skrämd
jag tog mitt kort på totalt 3 veckor mellan skrivning och uppkörning...
 

#2

mellan två hojjar!
Gick med
1 Jul 2003
Ort
Norrbotten
Hoj
Paus
Nä för att det inte finns varken besiktningstid eller uppkörningstid.
 

NeO

Krash Kungen!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-Haninge
Hoj
Yamaha R6 -01 R.I.P
#2 skrev:
Jätteskoj å stå å se på en hoj en hel sommar!!
verkligen JÄTTEROLIGT!!! :mad:

Så du menar att det är värt att åka utan körtkort tills du har fixa kortet??

Då ska ja bara förklara lite saker för dig:

*Försäkringarna gäller EJ

*Vad gör du den dan nån kommer till skada??

*Du kanske får vänta ännu längre om Farbror Blå tar dig


/NeO
 

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
Har man inget kort kan man köra ändå. Lösningen heter HANDLEDARE!!!! :fakta
 

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Dalarna
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Jag är inte någon som rättar en person som kör utan körkort, det skiter jag blankt i, jag tycker det är kul om personen får åka och ha kul, för det är så Jävla kul att åka MC! :squid

Men om det nu skulle hända ngt så får man ta konsekvenserna!!! :fakta
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top