Västerås-åka

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500

Vart det du som var nere i diket och kände? :confused:

Körde en tur över suraåsen och vidare till ramnäs. I ramnäs tog jag höger och in på skultunavägen. Sen vidare till västerås.

Körde in på kajfiket runt kl8. Kände mig lite utanför som själv sporthojare :rolleyes:

Åkte därifrån kl20:30.
 

Bifogat

  • DSC00250 copy.jpg
    DSC00250 copy.jpg
    191.3 KB · Visningar: 37
  • DSC00252 copy.jpg
    DSC00252 copy.jpg
    179 KB · Visningar: 46

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vart det du som var nere i diket och kände? :confused:

Körde en tur över suraåsen och vidare till ramnäs. I ramnäs tog jag höger och in på skultunavägen. Sen vidare till västerås.

Körde in på kajfiket runt kl8. Kände mig lite utanför som själv sporthojare :rolleyes:

Åkte därifrån kl20:30.

Nänä, italienskan är på gott humör än, så hon håller sig på asfalten. :hihi

Jävla trist att vi inte tajmade lite bättre, hade det inte varit diverse småincidenter så hade vi varit där vid 8 vi med... :(

/J
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Thankyo:tummenupp hoppas det löser sig med kylaren.

Vad är det som händer jämt när inte jag är med...måste förklara hemma att jag måste vara med på ALLA samkörningar så inget händer...nja förutom att vi stöter på farbror blå o tid och otid, det håller ner farten iofs då...:tungan
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Vad är det som händer jämt när inte jag är med...måste förklara hemma att jag måste vara med på ALLA samkörningar så inget händer...nja förutom att vi stöter på farbror blå o tid och otid, det håller ner farten iofs då...:tungan

Fast här var det en liten sketen sten som satt stopp för vidare framfart.
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Vad är det som händer jämt när inte jag är med...måste förklara hemma att jag måste vara med på ALLA samkörningar så inget händer...nja förutom att vi stöter på farbror blå o tid och otid, det håller ner farten iofs då...:tungan

Ja dig vågar man fan inte ha med snart!!111one!11 Farbror blå är ju på dig som flugor på bajs! Måste vara för att du kör gr 600 edition :banana:D

Bara om man hinner se dem...:rolleyes:

Syns inte....finns inte:fakta:D
 
Last edited:

Insane87

SuperRetard
Gick med
7 Sep 2008
Ort
Västerås
Hoj
Ktm 625 -03
Vart det du som var nere i diket och kände? :confused:

Körde en tur över suraåsen och vidare till ramnäs. I ramnäs tog jag höger och in på skultunavägen. Sen vidare till västerås.

Körde in på kajfiket runt kl8. Kände mig lite utanför som själv sporthojare :rolleyes:

Åkte därifrån kl20:30.


Du skulle ha ringt mig almgren.då hade du fått en till :p
 

Eaglespirit

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2005
Ort
Göteborg/Västerås
Hoj
FZR600R -94
Det var jag som kolla kvalitén på leran i diket... det var mindre bra så det ska inte upprepas. Det var iofs bara vänster blinkers som lossna och stället fick lite repor så man överlever. Tack så mycket SGM och carro för draghjälpen! :Bugar
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Det var jag som kolla kvalitén på leran i diket... det var mindre bra så det ska inte upprepas. Det var iofs bara vänster blinkers som lossna och stället fick lite repor så man överlever. Tack så mycket SGM och carro för draghjälpen! :Bugar

Bra att det gick bra. :tummenupp
Då är klotningen gjord så nu är det bara att brassa järnet. :)
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Det var jag som kolla kvalitén på leran i diket... det var mindre bra så det ska inte upprepas. Det var iofs bara vänster blinkers som lossna och stället fick lite repor så man överlever. Tack så mycket SGM och carro för draghjälpen! :Bugar

Gött att det gick sansat till, trodde vi skulle behöva vänta in kavalleriet för att få upp din båge ur diket, men...man är ju rutinerad på att hantera geggiga förhållanden. :hihi

/J - skruvar ihop en grill, och en och annan GT till det..
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Du skulle ha ringt mig almgren.då hade du fått en till :p

Skulle ha gjort det. Det var riktigt fint där nere vid kajen.
Blev påmind att jag måste plocka ihop båtmotor så man kan ut och känna lukten av en 1100cc 3 cylindrig 2takt 85hästars motor :kär.
 

ChrilleRR

Medlem
Gick med
2 Mar 2008
Ort
Västerås
Hoj
Ducati Monster SP -23
Tackar för första åkturen med er som var med! Riktigt härliga vägar som jag aldrig varit på förr! perfekt att köra in hojen bland små kurviga vägar! :yoparty

Vanligtvis jobbar jag inte hemma i stan under veckorna, så inte ofta man kan haka på er :huvet
 
Last edited:

MaCa

Innehavare av en Hertig av Mattighofen
Gick med
11 May 2005
Ort
Västerås
Hoj
690 Duke R -10, Husaberg FE350 -13
aRWe hittar inte bara överallt, han är snäll med. :tummenupp

Reserv-aRWe var apkass, grusväg, och sedan blev det punka på hans knarr, och man fick leta sig till fiket själv, bakläxa!!! :hihi :fakta

Vad faan, är det tacken man får :gnissla Hade någon andats om att Svevia fått ökade anslag så det räcker till både nylagd asfalt OCH grus/sandmix hade vi väl kunnat åka någon rak 90-väg till kaffet istället... Men vem faan vill köra rakt fram??? :confused:

Måste nog åka mer småvägar framöver om jag ska kunna ta över efter aRWe, ingen lätt stol att fylla igen...

Fick förresten inte punka, tappade bara luften... Fattar ingenting men nu när jag pumpat upp däcket igen så står det så fint och läcker ingenting... Blir till å packa ned en punkasprej i väskan så man inte blir stående!

Ses framöver.....

/Mattias
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top