Västerås-åka

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Kör ni varje onsdag? Är det bara att dyka upp och hänga på eller?

Håll utkik i trådarna Onsdagskörning/Samåkning eller Tisdagsåkning i Köping. Är ingen garanti att det blir åka beroende på väder och intresse, men skriver några att de skall komma så dyker det upp några iaf oftast.
Alla är välkomna:)
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Hehe.. Ja, jag fastnade för den hojen direkt när jag såg den första gången :tummenupp... Nej, har kört ungefär 3 veckor.

Cool knarr det där! :) Åk med på gruppkörningarna så lär du dig hitta lite finvägar - men kör med huvudet, försök INTE haka på framförvarande om du inte känner dig säker och bekväm me't. :tummenupp

Det är lätt att dras med i tempot...alla väntar vid korsningar, och det är ingen skam i att dra ned tempot, det visar bara på lite stake och självinsikt. :)

Så...moralpredikan över, dyk ut och heja på oss på Lakritsremsa-festen imorgon! GÖRT!

/J
 

murta

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2009
Ort
Västerås
Hoj
Triumph Street Triple -09
Cool knarr det där! :) Åk med på gruppkörningarna så lär du dig hitta lite finvägar - men kör med huvudet, försök INTE haka på framförvarande om du inte känner dig säker och bekväm me't. :tummenupp

Det är lätt att dras med i tempot...alla väntar vid korsningar, och det är ingen skam i att dra ned tempot, det visar bara på lite stake och självinsikt. :)

Så...moralpredikan över, dyk ut och heja på oss på Lakritsremsa-festen imorgon! GÖRT!

/J

Jag hänger definitivt på nästa gång om det blir av innan torsdag. Jo, det är ju lätt att man trissar upp tempot. Tur att man är så gammal och feg då :D

Får se om jag kan ta mig ut dit, ska på 30års kalas imorn kväll.:fyllisar
 

Smedis

The annoying thing...
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Storstan
Hoj
KTM 990 Adventure, 2008 edition
Jag hänger definitivt på nästa gång om det blir av innan torsdag. Jo, det är ju lätt att man trissar upp tempot. Tur att man är så gammal och feg då :D

Får se om jag kan ta mig ut dit, ska på 30års kalas imorn kväll.:fyllisar

Nu vet inte jag hur gammal du är men det finns alltid en chans att du drar ner medelåldern...:tummenupp
 

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
Cool knarr det där! :) Åk med på gruppkörningarna så lär du dig hitta lite finvägar - men kör med huvudet, försök INTE haka på framförvarande om du inte känner dig säker och bekväm me't. :tummenupp

Det är lätt att dras med i tempot...alla väntar vid korsningar, och det är ingen skam i att dra ned tempot, det visar bara på lite stake och självinsikt. :)

Så...moralpredikan över, dyk ut och heja på oss på Lakritsremsa-festen imorgon! GÖRT!

/J

Tack det var lite det jag ville ha fram vill inte vända tillbaka nå mer på en körning med hjärtat i halsgropen :näsblod
 

busaturbo

342km/h on ice
Gick med
4 Apr 2009
Ort
svanå herrgård
Hoj
KTM 580-02 motard
körning nån gång i veckan?????.....

Träffas ni och kör nån gång i veckan?? om ni gör det vart och när undrar om man kanske kan hänga på?!....
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Träffas ni och kör nån gång i veckan?? om ni gör det vart och när undrar om man kanske kan hänga på?!....

18:00 Mcd Köping på Tisdagar
18:00 J-stationen Västerås onsdagar.

Utöver det finns samåkningstråd, så det är bara att läsa och hålla sig uppdaterad i trådarna, men det är bara att komma:tummenupp
 

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
Vart en bra tur igår :tummenupp kul när det är många som är med och åker. Om vädret håller ses vi nästa onsda
 
Nyheter
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Top