Hur många? Vart? Bilder?
Jag var där iallafall! Fika på MånsOls! Några minnesbilder har jag nog!
Hur många? Vart? Bilder?
Trippen gick via en jäkla massa små roliga vägar till Måns Ols i Sala där det blev kaffe m.m. Turen slutade på MAX för en del av oss. Kommer inte ihåg hur många det blev men det var ett gäng. Blev tyvärr inte så mkt bilder tagna för min del men här är några iaf.
Trippen gick via en jäkla massa små roliga vägar till Måns Ols i Sala där det blev kaffe m.m. Turen slutade på MAX för en del av oss. Kommer inte ihåg hur många det blev men det var ett gäng. Blev tyvärr inte så mkt bilder tagna för min del men här är några iaf.
några som är sugna på en tur imorgon? vid bra väder såklart.
Det skulle rädda mig från en joggingrunda...
EDIT: Idag alltså.
Mes. Joggingrundor is the shit! Hojen står kvar tills imorgon, löparskorna kanske går upp i rök? GÖRT!
/J - skall upp med tuppen och ta en halvmil terrängspår innan jobbet imorgon. :hurtbulle :somfan
Mes. Joggingrundor is the shit! Hojen står kvar tills imorgon, löparskorna kanske går upp i rök? GÖRT!
/J - skall upp med tuppen och ta en halvmil terrängspår innan jobbet imorgon. :hurtbulle :somfan
jag kommer om det är fint väder..men jag är realistisk och tror på regn om det inte blåser bort....får se mot em..åker ju hem på lördag igen till jkpg så hade vart nice med en sista sväng med er..
men neee, vad ska du till jönköping och göra. stanna här.
jag kommer om det är fint väder..men jag är realistisk och tror på regn om det inte blåser bort....får se mot em..åker ju hem på lördag igen till jkpg så hade vart nice med en sista sväng med er..
varför? har vi inte varit snälla?
Åka hoj är ju det vettigaste!mm, jag vet..men jag måste gå i skolan och gö lite vettigt..det verkar bli fint väder ikväll..det börjar lösa upp sig dem små molnen= gasa!.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|