Imorgon har min vän pererik på svt lovat att det ska vara en enda stor sol över svärje!
bedömt så tycker jag man ska ta till vara på detta ypperliga tillfälle och dra en riktigt ordentlig onsdagsrepa! (en sån där då man måste stanna och tanka)
vikka äro på?
Dyker upp!
Tack för idag, det var najs
Och "spettan" gjorde bra ifrån sig, eller vad tycker ni?
Tror dock det är dax att skippa fikat och ta det efter körningen.
Onsdagens körning avslutad.
Arwe ledde återigen en skock åksugna bestar ut på okända? vägar.
Han blev vilse själv en gång till och med, nästan så han blev torpederad på kuppen. Tacka ABS och hans egen självbevarelsedrift att han inte blev det. Fika på Drott café i Enköping.
En polisbil svängde in till oss vid en mack, ingen sportis syntes till, och de drog igen utan fullgjort ärende.
Kvällsluften kyler rätt bra nu. Börjar bli dags att peta i fodret i stället...
Tack och på återseende.
(tror nån räknade till 17 hojar idag...)
P.S. Poliser - och SpÅrtis var inte med i gruppen? Han lär ha varit i närheten...
Han kanske satt i bilen?
..fan att man inte hann hem i tid (har fortfarande en lätt svettig hundring i stället till dig robban ) - jobbet var ivägen för fritiden. Jag skrämde lite golfare vid Barkarö istället igår, och slurpade latte i solnedgången.
Jag lär greja en gps, det ser jag det, alla småvägar öster om v:ås har man nada pejl på...
/J
P.S. Poliser - och SpÅrtis var inte med i gruppen? Han lär ha varit i närheten...
..fan att man inte hann hem i tid (har fortfarande en lätt svettig hundring i stället till dig robban ) - jobbet var ivägen för fritiden. Jag skrämde lite golfare vid Barkarö istället igår, och slurpade latte i solnedgången.
Jag lär greja en gps, det ser jag det, alla småvägar öster om v:ås har man nada pejl på...
/J
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|