Jag kommer ner en sväng. Så får vi bara hoppas på vädret.
Jag kommer ner en sväng. Så får vi bara hoppas på vädret.
När nu NeonMan kommer på besök ända från Eskilstuna måste vi ju ställa upp med lite åksällskap.
Två tappra själar var vi på dagens Onsdagskörning. Det såg ut att vara bättre väder åt söder och öster, så vi styrde kosan mot Enköping, men efter några mil på delvis torra men mestadels blöta vägar, plus lite regn, gav vi upp. Det var kanske bra att ni med hojar tillverkade av socker inte åkte med för dom hade nog lösts upp i tomma intet.
Jag vill passa på att tacka NeonMan för sällskapet, även om det blev en kort tur.
/Oskar
Ibland suger det pung att bo i ett så nordiskt land!
Inte då, man knyter på sig löparskorna och tar emot regnet med ett leende! Funkar bättre än att sitta inne och gnissla tänder, och med hojar tillverkade av florsocker så är inte det ett alternativ heller.
Hårt Oskar! Kan discobladen vara en av de mer använda hojarna på remsan? En doldis-smygare som körs av bara helvete?
När nu NeonMan kommer på besök ända från Eskilstuna måste vi ju ställa upp med lite åksällskap.
Två tappra själar var vi på dagens Onsdagskörning. Det såg ut att vara bättre väder åt söder och öster, så vi styrde kosan mot Enköping, men efter några mil på delvis torra men mestadels blöta vägar, plus lite regn, gav vi upp. Det var kanske bra att ni med hojar tillverkade av socker inte åkte med för dom hade nog lösts upp i tomma intet.
Jag vill passa på att tacka NeonMan för sällskapet, även om det blev en kort tur.
/Oskar
Japp, oskar var en sån där man inte KAN skaka av sig i backspegeln
äh, du får ju inte ens bort mig ju ur din backspegel.
Jag måste själv tacka dig Oskar för gästfriheten! Kul att få åka med nån för en gångs skull. Förhoppningsvis hinns det med nån sväng till i år.
Jag blev på värsta Arwe manér runt lotsad på småvägarna runt Enköping. Jag tror bestämt att Lakritsremsan har en stand-in i ON (Oskar) de få tillfällen som Arwe inte dyker upp.
Du visste i alla fall hur du skulle få bort mig ur din...
taktik kallas det!
Äsch, den där kvinnliga listen....
ingen som ska köra nått idag?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|