Västerås-åka

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
Italienskan är även den en moped :krama Måste få bort lite grejer ur blocket innan den ska lämnas iväg.. Den jävlas så in i helvete just nu, måste värma blocket så en liten äcklig skruv kan tas bort så allt inte smälter ihop när dom svetsar ;)

innan jerry stack kom vi fram till att det var en stor röd handväska med hjul :tungan

min funkade sådär när vi skulle åka från månsan, hände nada när jag tryckte startknappen :va
tur att det är en 600a så var lätt att rulla igång, väl hemma starta den utan knix när jag prova..

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
innan jerry stack kom vi fram till att det var en stor röd handväska med hjul :tungan

min funkade sådär när vi skulle åka från månsan, hände nada när jag tryckte startknappen :va
tur att det är en 600a så var lätt att rulla igång, väl hemma starta den utan knix när jag prova..

Bra med mopeder! :D

sofiiiii

Rödtotten
Gick med
30 Mar 2009
Hoj
R6
hejsan..vilsen skåning här :) Undrar om ni brukar köra en viss dag o träffas på en spec tidpunkt/plats för att sedan köra en runda? Jag bor i hbg men är i västerås i 2 veckor (dock utan hoj) och jobbar på nya IKEA. Men abstinensen blir större och större och skulle gärna vilja träffa lite hojfolk och spana in hojar :)

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
hejsan..vilsen skåning här :) Undrar om ni brukar köra en viss dag o träffas på en spec tidpunkt/plats för att sedan köra en runda? Jag bor i hbg men är i västerås i 2 veckor (dock utan hoj) och jobbar på nya IKEA. Men abstinensen blir större och större och skulle gärna vilja träffa lite hojfolk och spana in hojar :)

har vällan kanske inte riktigt kommit i rullning än, men annars brukar det vara onsdagar 18 på stationen, tisdagar 18 donken köping :)

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946

McDonalds Köping 18,00 tisdagar är igång,
Västeråsåkat stationen 18,00 på onsdagar har inte riktigt vaknat än.

Titta in, alltid kul med nya ansikten.

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a

Då jag haft killar som kramat mig på bönpallen så är en tjej mer än välkommen att sitta bakpå min bönplats iaf:tummenupp

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
:D:D:D lite kvinnlig fägring och bauguetten jäser klart på vissa "åksugna" :D Ska mecka lite så jag kanske kan få bevittna denna iver att skjutsa ;-)

• Gilla
Reaktioner: SGM

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
:D:D:D lite kvinnlig fägring och bauguetten jäser klart på vissa "åksugna" :D Ska mecka lite så jag kanske kan få bevittna denna iver att skjutsa ;-)

Farbror Bozze varning igen:rolleyes:ha ha..Skrev det innan jag knoppade in efter lite vinande på Lidningö, men kan jag låta killar krama mig så varför inte tjejer:tummenupp

Ev blir det tjej som kramar mig hursomhaver då dottern ev ville åka med på tisdagznurren:) Men hon brukar backa ur för att slippa vara med alla "gubbar" och Pappa som hon säger..:brinnerup

• Gilla
Reaktioner: SGM

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Det är av barn man ska höra sanningen säger dom.......

Har åkt några mil idag i varierande hastighet, fan , det känns bra, men nog är det lite rost i hörnen allt. Men vi putsar vidare i morgon. Blir nog blankt till slut.

PinkDeLux

DeLux
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
2008, Yamaha FZ , 2004 KTM 450 EXC, Honda Stunt Fiddy
men då är det väl dags!
ses på stationen på onsd kl 18 då!

Last edited:

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
kommer nog oxå..

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Hoj
KTM 690 SMC -10, KTM 525 EXC -07, Yamaha WR 125 R -09
Stationen om 20 (20 över 6) för den som är sugen på bus! vi blir några :)

sofiiiii

Rödtotten
Gick med
30 Mar 2009
Hoj
R6
Nu sitter jag i bilen på väg mot Köping. Får nöja mig med att bara titta då jag inte har nån utrustning med mig. Ses kl arton. 

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras