Var ner till station 17.30, stannade där en kvart sedan tröttnade jag ringde Larre och tog en tur med honom.
jepp hittade en sådan här......Du har ju bytt hoj
jepp hittade en sådan här......Du har ju bytt hoj
Var ner till station 17.30, stannade där en kvart sedan tröttnade jag ringde Larre och tog en tur med honom.
jepp hittade en sådan här......
jepp hittade en sådan här......
Idag var jag återigen på järnvägsstationen i Västerås för att möta några glada hojvänner för en onsdagskörning, men ingen var där. Jag körde runt och kollade lite men det var tomt på motorcyklister så när klockan var sex styrde jag Hondan mot Enköping och flickvännen....
Men men man ska inte ge upp hoppet! Plötsligt kom ett gäng glada gossar svepande fram på brummande bågar. Dom är från Enköping allihop och flera kör med Skitskraj mc.
Tyvärr hade vi lite problem med vädret och en kedja, så det blev inte så mycket köra som vi hade hoppats, men det var kul det som var.
Tack för turen Enköping - om än den var i blötaste laget!
Och ni västeråsare och lakritsremmare får väl rycka upp er lite och ta tag i dom häringa onsdagskörningarna ni skriver om ..? ;-)
Samma här, om vädret tillåter
Imorrn skall det bli fint väder vad det verkar, någon mer som har lust att ta en Onsdagstur
Har 2 alt förslag på rutt:
1:an; Skerike-Lillhärad-Hallstahammar-Suraåsen-Ramnäs-(är det asfalterat för skultuna från ramnäs?)Skultuna-Västerås.
2:an: Skerike-Lillhärad-Hallstahammar-Suraåsen-Ramnäs-Virsbo-Ängelsberg-Norberg-Fagersta-väg 250 Mot Kolsva, så kan vi säga hej då ikorset väg 233 mot Västerås igen.
Sista alternativet är lite längre, men 2 st riktigt bra kurviga vägar med Suraåsen och väg 250 samt vägarna vid Ängelsberg som är riktigt fina.
Öppen för andra förslag med, men bra att ha lite på bakfickan så vi inte tar upp tid för att fundera på vägval.
Jag dyker upp ialla fall om inte förkylningen blir värre, men är på bättringsvägen.
Imorrn skall det bli fint väder vad det verkar, någon mer som har lust att ta en Onsdagstur
Har 2 alt förslag på rutt:
1:an; Skerike-Lillhärad-Hallstahammar-Suraåsen-Ramnäs-(är det asfalterat för skultuna från ramnäs?)Skultuna-Västerås.
2:an: Skerike-Lillhärad-Hallstahammar-Suraåsen-Ramnäs-Virsbo-Ängelsberg-Norberg-Fagersta-väg 250 Mot Kolsva, så kan vi säga hej då ikorset väg 233 mot Västerås igen.
Sista alternativet är lite längre, men 2 st riktigt bra kurviga vägar med Suraåsen och väg 250 samt vägarna vid Ängelsberg som är riktigt fina.
Öppen för andra förslag med, men bra att ha lite på bakfickan så vi inte tar upp tid för att fundera på vägval.
Jag dyker upp ialla fall om inte förkylningen blir värre, men är på bättringsvägen.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|