sporthoj.com är så segt att jag tvivlar på att man använder någon sorts diskar.
Här används:
View attachment 362642
Frågan är vem som har vart på tuningskruven. Läser inte helt rätt imellanåt..
sporthoj.com är så segt att jag tvivlar på att man använder någon sorts diskar.
Här används:
View attachment 362642
Tills den dagen någon svänger in åt höger utan vetskap att du brukar bränna om på den sidan.
Vad hindrade dig att köra om på vänster sida där bilister faktiskt kan förvänta sig att bli omkörd, mer än att få mer spänning i livet?
Jag är väl ingen ängel heller, men jag ser f-n till att hålla mig i tätort och utanför skolor.
Mina barn brukar cykla den vägen..hatar sånt där meningslöst idiotkörande.
Du vet min åsikt om att du har kurage att köra C1.
Likväl tycker jag inte att du har någon rätt att klaga. Det är som om du gick omkring med en tröja där det står "sparka mig hårt" och sen bölar för att folk gör det.
Jag tror att många MC-förare känner igen det här. Folk blir sura när man ställer sig först (och i synnerhet om man kör en C1:a) Men men, jag brukar ändå köra ifrån de flesta vid nästa rödljus nä de fastnar i trafiken
Ja, du vet väl att man dessutom alltid måste köra så fort som man kan, precis på gränsen av sin förmåga. (Allra helst strax över den?)
Vi som är udda har detta betendet, lever liksom för farten o riskerna, hälst på gränsen att mista livet, men om det inträffar lär ingen sakna oss
Måste han köra 100% lagligt för att ryta åt en idiot som kör om på högersida utanför ett dagis helt enkelt? Va fan får inte folk klaga längre om inte de inte är 100% klanderfria själva? Va fan är det med er dumskallar?
Vi som är udda har detta betendet, lever liksom för farten o riskerna, hälst på gränsen att mista livet, men om det inträffar lär ingen sakna oss
Vad fan lider du av? Man ska inte kasta sten i glashus! Den utan synd kastar första stenen! Så nej man ska fan inte klaga på andra då man själv inte sköter sig. Och vad är problemet? Körde om på en cykelbana? Tycker jag inte är nåt fel om det inte går/cyklar någon där och det är god sikt.
Pfff... skärp dig Mogge, det är INTE vardagstrafiken här. Det finns en del muppar som gör lite som de vill, det pratas det om på fikat ja, men majoriteten kör bra och väljer var man busar, dvs ute på landsbygden. Putäll pårej ;-p
Jag besiktigar i morgon 8:30, en tur ngnstans sen?
Fast det är väl en fråga om vilka risker man tar och på vilka sätt man själv gör fel. Det är en djävla skillnad på att smyga förbi stillastående köer ute efter E4 och på att blåsa förbi till höger på cykelbanan utanför skolor och dagis.
Utanför skolor och dagis är precis sådana ställen där man faktiskt bör sköta sig då barn inte alltid tänker på trafiken utan ibland bara springer ut.
Jag tror inte TS var upprörd över att någon smet förbi på högersidan i sig. Jag tror snarare att han var upprörd över att det var just utanför en skola där det faktiskt är befogat att vara lite extra försiktig.
Vad fan lider du av? Man ska inte kasta sten i glashus! Den utan synd kastar första stenen! Så nej man ska fan inte klaga på andra då man själv inte sköter sig.
Läs igen då, "i höjd med Fagrabäckskolan".Finns inget som antyder att det var i närheten av en skola/dagis i första posten dock.
Finns inget som antyder att det var i närheten av en skola/dagis i första posten dock.
Varför ska du då dömma andra?! Anser du att du gör rätt genom att du tar risker på andra ställen? Tycker du att det är ok att köra som en idiot så länge man håller sig utanför tätorter?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|