Slappa
Rage closed inside!
Fick ett samtal från ups idag att mina prylar kommer anlända imorrn.
Dessvärre hade dom inte berik vantarna på lager så jag väntar på dom men dom skulle iaf skickas fraktfritt ASP. Har mailat dom angående det men dom verkar dåliga på att svara.
Åker ni till lokala affen och provar ut, mäter ni eller vågar ni helt sonika chansa på t.ex skinnstället passar er i storlek/modell? Låter vanskligt??
Hur är det när man handlar från Fc-moto, måste man betala direkt med VISA eller kan man pröjsa när man hämtar ut grejerna?
Med tanke på att många har problem med leveranser så känns det lite vanskligt att förskottsbetala ..
Du väljer själv hur du vill göra. Kostar lite mer att betala när man hämtar ut sakerna.
5 euro extra för att vara exakt, kan vara skönt att betala när grejerna kommer så man inte behöver ligga ute med pengar ifall prylarna inte kommer direkt.
Fick ni någon orderbekräftelse via mail? Insåg igår kväll att jag stavat fel på den mailadress jag angett på fc-moto .
Har nu mailat dom och angett ordernr, samtidigt som jag förklarat mitt misstag. Har visserligen inte hört något från dem än, men kan jag ha missat någon viktig information eller någon form av bekräftelse. På deras hemsida står det att ordern är "in process" vilket det har gjort sedan den 16/5.
mje står inge på mailen som man inte klarar sig utan...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|