Gjorde ett försök idag igen, det här numret fungerar utmärkt om det är till FC Moto man vill komma
+49 241 9961398
Vad hade dom å säga då?
Att pryttlarna jag beställt inte fanns inne utan skulle ta 2-3 veckor till...så är väl bara att hålla ut, tur det är februari och inte maj...
Får väl säga att jag tycker det är lite dåligt att man inte får ett mail som talar om att produkterna ej finns i lager utan att det kanske tar 2 veckor innan ny leverans.
lite OT i tråden men finns det ngn bra nätbutik i europa som har bra priser på slipon som ngn kan rekomendera ??
Nån som vet ungefär vad frakten till sverige (västerås) skulle bli på ett skinnställ?? Vad händer om grejerna kommer bort (post el. fraktbolag slarvar bort) på väg till sverige, får man nån ersättning eller är man blåst då?
Robban
Mitt paket verkar vara på väg nu. Vikten är angiven till 4kg, verkar lite lite för skinnställ, boots och handskar tycker jag. Priset stämmer dock.
Vad kan jag göra om jag redan på paketet (storleken tex) ser att det fattas saker? Vägra betala, inte skriva på?
lite OT i tråden men finns det ngn bra nätbutik i europa som har bra priser på slipon som ngn kan rekomendera ??
Jag har inte fattat riktigt om man ska betala i svenska eller Euro till Ups budet, vad är det som gäller?
QUOTE]
De vill ha SEK (även fast det står Euro i mailet), gå in på www.valuta.se & kolla vad Euron kostar, uppdateras rätt ofta..
Ja då va det som jag trodde ungefär. Kommer Ups ringa till mig och berätta en ungefärlig tid då de kommer och lämmnar paketet? Jag bor långt ut i skogen hoppas de hitar hit. Tack för den snabba infon Robvance
Tänkte dra en beställning från fc-moto.de nu vid löning.
Har någon beställt därifrån innan? Brukar man få rätt storlekar osv?
Tacksam för utförliga svar.
M.V.H. Jens
Ja då va det som jag trodde ungefär. Kommer Ups ringa till mig och berätta en ungefärlig tid då de kommer och lämmnar paketet? Jag bor långt ut i skogen hoppas de hitar hit. Tack för den snabba infon Robvance
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|