tack för svaret, men antingen får jag ta på mig glasögonen o titta igen, eller så finns de inte, hittar inte det i "order status" och ingen länk i mailet heller, kanske inte står förrens de är skickat då,
Ring till banken/kreditkortsföretaget och be de spärra betalningen. Sen surfar du till http://helmetcity.co.uk/ och beställer därifrån. troligen billigare också.
Har precis fått mitt nya skinnställ! Beställde i torsdags och fick det alltså idag tisdag. Så snabbt och smidigt!
För övrigt så blev det ett Arlen Ness storlek 56 till mig som är 193cm och 95kg tung. Provade nyss och det sitter som en smäck! Att jag dessutom betalade mindre än halva priset mot vad det hade kostat är känns ju inte helt fel...
Är det någon som har erfarenhet av att handla med Cash on delivery på fc-moto? När jag beställde min hjälm igår kom aldrig alternativet att betala med kort upp när jag lade ordern (jag gjorde säkert någon miss).
Betalar man UPS-killen i dörren, eller hur går det till? Jag tänkte ringa UPS imorgon, men jag tänkte någon här kanske har någon erfarenhet.
Blir till att besöka bankomaten först då.Ja, du betalar budet. Kom ihåg att ha jämna pengar för du får ingen växel tillbaka. Har bara betalat i svenska kronor. Vet ej om det går med någon annan valuta.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|