Fredriksson
Det är bare å åk
Får man fråga vilka ställ ni har köpt? Jag är lite inne på Alpinestar Monza... tycker det är grymt snyggt!
Får man fråga vilka ställ ni har köpt? Jag är lite inne på Alpinestar Monza... tycker det är grymt snyggt!
Ska beställa ett vitt monza nästa vecka. Det gamla Dainese blev stulet
Nice, vet du om det är samma stlk i sverige som på deras sida? Jag har 52 här hemma.
Jag är sugen att beställa en AGV-GP tech från FC. Va ja har läst så verkar budfirmorna höra av sej ungefär 50% av gångerna, va händer om ja inte är hemma vid leveranstillfället och har tänkt att betala vid dörren?
Du kommer få ett sms samma dag som de kommer, fick jag iaf. Där finns ett nummer dit du kan ringa och säga om du vill att det ska komma på kvällen/eftermiddagen eller när som, går säkert att ta en annan dag med om det inte passar. Jag betala dessutom med kort via telefonen, fungera hur bra som helst. Budfirman bara kom förbi o ville ha en underskrift.
Du kommer få ett sms samma dag som de kommer, fick jag iaf. Där finns ett nummer dit du kan ringa och säga om du vill att det ska komma på kvällen/eftermiddagen eller när som, går säkert att ta en annan dag med om det inte passar. Jag betala dessutom med kort via telefonen, fungera hur bra som helst. Budfirman bara kom förbi o ville ha en underskrift.
Är det någon som vet något om Bandit hjälmarna som dem har på sidan? Hur är de kvalitetsmässigt och säkerhetsmässigt?
Tänker främst på den här modellen: http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...er-Helmets-0002&ChangeAction=SelectSubProduct
Tycker dem är ruggigt kaxiga
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |