har en liten fråga till... storlekarna. Ja har haft en AGV Gp pro storlek "S". Kan de vara så att storlekarna skiljer sej mycket mellan olika AGV modeller? Jag har mätit runt mitt huvud (panna) och har exakt 56cm... provade en AGV K3 i storlek "m" och den va på tok för stor, medans samma modell i "S" va för liten.
Ni som har köpt alpinestars-boots från fc-moto, är det då värt att överväga supertech istället för sm-x när det ändå bara handlar om en 500kr skillnad?
Har oerhörd beslutsångest och känner att det ändå är ganska mycket pengar det rör sig om när man ska köpa boots. Den stora fördelen med supertech är att jag kan tvätta innerskon efter varma sommardagar eftersom jag alltid blir för varm om händer och fötter.
Ni som har köpt alpinestars-boots från fc-moto, är det då värt att överväga supertech istället för sm-x när det ändå bara handlar om en 500kr skillnad?
Har oerhörd beslutsångest och känner att det ändå är ganska mycket pengar det rör sig om när man ska köpa boots. Den stora fördelen med supertech är att jag kan tvätta innerskon efter varma sommardagar eftersom jag alltid blir för varm om händer och fötter.
Jag har prövat MÅNGA olika och dom skönaste enligt mig är Daytona bootsen och på andra plats kom Alpinestars Supertech boots.
Att det blev Alpinestars var nog designen. Sen var ju priset inte fel
299 euro
jag fick till svar att smx stövlarna säljs inte längre hos dom
Köpte nyligen en AGV K4 från FC. Storlekarna är rätt små, så en M är nog inte fel ... För mig tog det 1 & 1/2 vecka, sen ringde UPS vid 10 tiden på morgonen och frågade om jag var hemma mellan 13-14, och/eller om jag ville ha den levererad någon annanstans. Jämna pengar då dem inte har någon växel krävs
Menar ni att man ska betala först vid leverans? Kan man göra så med hela skiten? Eller är det bara frakten?
Direktbetalning med VISA-kort är alltså inte att rekommendera?
Man har väl kvitto på grejerna osv...det bör väl räcka för att åtminstone få pengarna tillbaka?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|