Jag har beställt ett par Alpinestar Supertech R
Då lär det dröja för mig med...
Jag har beställt ett par Alpinestar Supertech R
Att det skiljer sig med betalningsmetod kanske har med den ekonomiska redovisningen att göra. Vissa chaufförer kanske vill ha kontant av någon anledning...
Jag har skickat 2 mail till fc-moto nu och frågat var mina grejjer är men inget svar än... Kan ju vara peak på högsäsong just nu iofs men kan dom inte leverera får man ju handla någon annanstans och då vill man ju veta så man inte står med dubbelt av allt....
Ja, ett ställe som säljer online internationellt i den omfattningen som fc-moto gör behöver sannolikt en egen e-mailavdelning så här årsKan ju vara peak på högsäsong just nu....
SItter i samma sits, väntat 2 veckor, mailat utan svar, pengarna ramla tillbaka på kontot (betalade med kort online) men inte hört nåt från dem, och grejerna jag beställde va i lager enligt sidan
Ni som köpt saker ifrån Fc, när ni tittar på UPS hemsida har vikten stämt? Stod att dom skickat mitt ställ + handskarna, men 2 kilo är ju lite lite Inget jävla kolfiber ställ ju
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |