Lugna ner dig lite! helvete vad folk ska hoppa på en på detta forum.
riktigt dåligt jämförelser, brister man i sina arbetsrutiner och det kostar en livet är det för fan inte konstigt att folk blir förbannade oavsett om man jobbar som lejonskötare, jobbar med tunga maskiner eller som vårdare.
Personen som sprang iväg kanske hade kunnat förhindra detta genom att ge personen motstånd tills hjälp kommer men istället flydde.
"Lugna ner dig lite! helvete vad folk ska hoppa på en på detta forum."
Jo men detta är inte flashback! Och folk= Flera verkar dela min åsikt när det kommer till hur du uttrycker dig. Här snackar man inte hur som helst, och yttrandefrihet existerar inte direkt här utan man anpassar sig efter normer och regler, man säger inte saker som andra kan uppfattas som stötande, för då riskerar man att bannas! = Du hittar allt under "Regler" bredvid forum-knappen...
Oavsett vad du har för uppfattning kring deras rutiner och din förklaring till ditt första patenterade inlägg så finns där inte mycket du kan säga för att kunna neutralisera situationen att folk uppfattar det som stötande och dig som idiot?
När det kommer till inlägget så, ja. Bristande rutiner Ja? Jo, uppenbarligen eftersom att en har blivit ihjälslagen?.. Meningen när jag startade tråden var direkt inte att jag skulle behöva agera Dr.Phil och försöka få dig att förstå begreppet och innebörden av empti. Samt att folk inte alltid uppskattar såna inlägg?