Vårkännslor (KTM 125)

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2909244 skrec det i en edit men du borde ha missat det
"kan ju tillägga att mitt minne säger att orginalljuddämparen sticker ut mer"
I så fall har inte jag sett en orginal. För jag jämför med de jag sett på blocket och de sticker inte ut. -02:ans pip sticker ut en aning men det handlar ju kanske om 2-3 cm max. :va

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Den är så fin :yoparty

Det är lite knepig vinkel på den kröken. Kanske är så på dom där "trimkrökarna" iof. Funderar fanimej på ett själv, blir ju snyggare än med chrome. Dock blir det ju dyrt med både krök o dämpare. Så det är långt borta tack vare den så kallade "körskolan" einars.

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Den är så fin :yoparty

Det är lite knepig vinkel på den kröken. Kanske är så på dom där "trimkrökarna" iof. Funderar fanimej på ett själv, blir ju snyggare än med chrome. Dock blir det ju dyrt med både krök o dämpare. Så det är långt borta tack vare den så kallade "körskolan" einars.

Blir kortet dyrt? jag gick på ua trafikskola. dom försöker ju få en att ta massor med extra lektioner o hit o dit. men jag gjorde till slut 6 lektioner.. slutnota på typ 6..

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Mjo, det blri dyrare än ja tnäkt mig.
Kan dra lite orsaker. Hör inte till tråden men förlåt gubben...

- Dom är allmänt ohjälpsamma och dryga.
- Han jag kör med är tyken och tråkig. Tex när jag frågade vad ja skulle öva på hemma med farsan för att tjäna lite pengar, så säger han, "Allt". - Jaha kan du säga lite mer specifikt? "Allt". Orkar inte kaxxa för då lägger han väll på en 3-4 lektioner till!
- Suger ur så mkt lektioner dom bara kan, och där står man försvarslös som en liten myra på fyra ben och kan inte ett piss göra åt saken. kan iof vara jag som suger på att köra men jag är tamejfan inte så jävla dålig.
- När man kör är han knäpp tyst och berömmer aldrig, hakar bara upp sig på "felen".

DOCK finns det en lärare där som drar upp skolans betyg från botten till bottenslagget. Janne tro rjag bestämt han heter. Jävla stjärna! :tummenupp
Dock kör han mest med tung och mellan så jag har haft honom 1 gång av 5 =/

Förlåt KTM_driver men var bara tvungen. har dom nån liten insider eller nått här nu så är det klippt för mig ^

Edit: Valde dom därför dom var billigast, jag har ju inte så mkt cash att gå efter. Och då höjjer dom jävlarna priset precis när jag börjat köra :confused:

kiel! : Bokade du bara 6 lektioner? Eller sa du stopp?
Hon bokade upp mig på 8 dubbel. Hade räknat med typ 5, Men tänkte gott med tider ifall. Men nu så suger dom ju självklart ut dom med. Tänkte inte på det alls innan jag visste hur dom var.

Last edited:

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Jag bokade 6 lektioner. fanns ju bara en uppkörningstid kvar. därför kunde dom inte tvinga på mig mer.. Fast han försökte få mig att ta typ 2 lektioner på lördag o söndag. men jag var "bortrest". Men som sagt. det gick ju bra ändå :yoparty

KTM_Driver

Gudfader
Gick med
17 Oct 2005
Hoj
KTM 300 EXC-E - 08 || KTM 125sx - 07
tack för kommentarerna:gnissla

Min körskola gjorde samma för mig, de sa efter endast 4st körlektioner så behövde inte jagköra nå mera. Men sen när det började nära sig uppkörning så la de på 4st till:mad:
Jävla nötter säger ja bara:D

Fortsätt att kommenatera vet jag:rolleyes:

Mxburn

pilljocke
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Gsxr600 exc 250(350) hva sm125
Behöver jag säga att den är fin? :tuttar
Hur funkar det med kedjestyraren när man har så bred fälg?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2909139 Ja så är det ju inte på alla cross/enduro 2t. :rolleyes: :tungan
Nej.. :hihi

Fräsh som fan är den!

2910973 Jag bokade 6 lektioner. fanns ju bara en uppkörningstid kvar. därför kunde dom inte tvinga på mig mer.. Fast han försökte få mig att ta typ 2 lektioner på lördag o söndag. men jag var "bortrest". Men som sagt. det gick ju bra ändå :yoparty
jag var lovad pålats sista uppkörningen men den drog dom in och gav den till en sopa som kugga... mm 8 månaders längre prövotid, 4 förlorade kör månader

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...