Mjo, det blri dyrare än ja tnäkt mig.
Kan dra lite orsaker. Hör inte till tråden men förlåt gubben...
- Dom är allmänt ohjälpsamma och dryga.
- Han jag kör med är tyken och tråkig. Tex när jag frågade vad ja skulle öva på hemma med farsan för att tjäna lite pengar, så säger han, "Allt". - Jaha kan du säga lite mer specifikt? "Allt". Orkar inte kaxxa för då lägger han väll på en 3-4 lektioner till!
- Suger ur så mkt lektioner dom bara kan, och där står man försvarslös som en liten myra på fyra ben och kan inte ett piss göra åt saken. kan iof vara jag som suger på att köra men jag är tamejfan inte så jävla dålig.
- När man kör är han knäpp tyst och berömmer aldrig, hakar bara upp sig på "felen".
DOCK finns det en lärare där som drar upp skolans betyg från botten till bottenslagget. Janne tro rjag bestämt han heter. Jävla stjärna!
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Dock kör han mest med tung och mellan så jag har haft honom 1 gång av 5 =/
Förlåt KTM_driver men var bara tvungen. har dom nån liten insider eller nått här nu så är det klippt för mig ^
Edit: Valde dom därför dom var billigast, jag har ju inte så mkt cash att gå efter. Och då höjjer dom jävlarna priset precis när jag börjat köra
kiel! : Bokade du bara 6 lektioner? Eller sa du stopp?
Hon bokade upp mig på 8 dubbel. Hade räknat med typ 5, Men tänkte gott med tider ifall. Men nu så suger dom ju självklart ut dom med. Tänkte inte på det alls innan jag visste hur dom var.